• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

    Vet faktiskt inte vem som är gladast för att ni kommer till ståkkhålm. Herr eller fru Gable. Det börjar luta åt herr Gable.

    Han har pratat om er hela kvällen.

    OCH HAN HAR GÅTT MED PÅ ATT DAMMSUGA HÄR HEMMA NÄR JAG ÄR IVÄG OCH TRÄFFAR ER!

    Jag har lovat att ta med mig kameran och dokumentera hela träffen.

  • Gable

    Jösses, vad ska man ha på sig nu på lördag? Man kanske skulle shoppa lite nytt?!

  • mammacatta

    Jag har prexis inhandlat en ny liten outfit. Eller nya kläder, jag är lite för rund för att det ska kallas outfit.
    Men NY är den!:D

    Fattar ni? Fattar ni?
    Inte "liten" utan "outfit".
    *skratt*
    Jag är SÅÅÅÅÅ nervör att jag skriver det som kommer upp imin lilla nallepuh-hjärna.


    IMORGON! *tuuuuuuuuuuuuuuut*

  • Rystall

    I morgon syns vi brudar! Jag blir så nervös av att vara här inne och läsa vad ni andra har skrivit. Burrrr!
    Dessutom tycker jag att det skall bli så kul att flyga. Jag älskar att flyga!
    Om 24 h lyfter planet.

    å ses vi ju snart!

  • janos

    Ja, tänk att det är dags imorgon. Det ska bli så kul att få träffas.

    Hoppas bara att jag mår bättre imorgon. Annars får ni släpa på en yr, illamående och gravid kvinna i sina bästa år.

    Jag åkte hem efter 1 timme på jobbet. Hela tillvaron snurrar idag med. Men imorgon tar vi fram det glada humöret och har trevligt. Fredagskramar på er allihopa

  • äntligen på väg

    Jag bestämde mig igår kväll för att bli hemma. Kändes som det var vettigast just då. Så vi gjorde upp lite nya planer för helgen.

    Idag har jag "ååååångest" (hade nästan glömt den Robert Gustavsson frasen mc )när går jag in och läser här och känner att jag ju vill åka å träffa er!!! Är så avis på era resenerver!!! Funderar på att planera om igen...

    Just nu är jag veligast i världen, kan inte ta ett enda beslut. Bestämma vad man ska äta till middag tex är en omöjlighet . På morgonen står jag och stirrar in i garderoben i en trekvart innan jag vet vad jag ska ha på mig. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??? (Jag kan garantera att jag inte är gravid )

    Nej, jag kommer inte, jag är GANSKA säker på det... Har ju lovat bort mig till han som har en ring som liknar min och säger att vi är gifta . Kan inte gärna be honom ändra på sina planer IGEN.

  • mammacatta

    Kan det bli bätte anne?
    Jo, man skulle kunna vara i sklm och sitta på nån restaurang och ljuga för varandra
    Rystall; är det mycket viktigt för dig med TGIF?
    Jag är öppen för förslag, men jag är inte så överdrivet sugen på den menyn. Men jag vet att Janos är lite så åxå (eller?).
    Vi har ju fortfarande inte bokat bord...

    Jag utgår från att TGIF har sån kött-hamburgare-firre-meny med lite olika såser och pommes till. (Rätta mig om jag har fel) Jag ÄLSKAR blodig biff, men jag är inte bortskämd med grek/turk så det är därför jag vll dit. Jag äter "blodig biff" ganska ofta - eftersom jag gillar det så mycket. Men grekerna lyser med sin frånvaro i mitt liv...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8