• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

    Va roligt anne å gable! Det är en mycket skum känsla att titta på den man pratat med så länge. Samtalet är välbekant, men ansiktet...

    :D:D:D

    Nu: KAFFE! Har utvecklat en ohälsosam ism. Kaffeism? Får huvudvärk utan.

  • janos

    Vad trevligt att ni kan träffas nu, istället för i mars. Det ska bli så kul att få se er i verkligheten

  • mammacatta

    Åh, jag är så arg på min mejl! Den går i snigelfast - nästan som vanlig post. *suck*
    Å jag som mejlar from and tobacko som en galning med Cm för att beställa biljetter...
    MYCKET irriterande.

  • äntligen på väg

    Gable: Jag ÄR galen av väntan! Man ska vänta 18 dagar (fast vissa kliniker har 14, vissa 21) för att kunna vara säker på svaret. Kommer antagligen tjuvtesta om inte m dyker upp de närmaste dagarna.

    Har väl haft de klassiska symptomen med ömma bröst, att det spänner i magen och lite lätt illamående, men det verkar försvinna mer och mer och jag börjar känna mig mer som vanligt igen . Progesteronet brukar ju ge gravsymptom.
    MEN... jag är gravid tills motsatsen är bevisad .

  • äntligen på väg

    Hoppas jag inte tråkar ut er med mitt tjat om mig själv. Men jag har ju gett mig själv FL-förbud så då blir det ni som får ta det... sorry

  • Rystall

    Du får så gärna snacka av dig hos oss, ÄPV. Det är ju det vi är till för, och det är ju det vi har gjort i snart 2år!!! Kan ni fatta?!

    Jag skall hålla tummar och tår för allt vad tygen håller för.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8