• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li

    Klart du får haka på! Jätteroligt. :)

    När gifter ni er och var? Hur långt har ni kommit i er planering?

  • Lillstumpan

    Tackar. Det blir av 070707 :) i Järstorps kyrka. Har många tankar i huvudet, men jag antar att allt faller på plats ju längre tid det tar. Själv då? Kul med denna tråd!!!!
    Ses

  • Lilla Li

    Lillstumpan: Jag gifter mig 11/8 nästa år i Sandseryds kyrka. Har kommit väldigt långt i planeringen, börjar nästan bli lite tråkigt att inte ha nåt att göra eller fundera över. ;)

  • Lillstumpan

    Lilla Li: Sanderyds kyrka är jättefin!!! Planeringen går lite upp och ner här. Vissa perioder är det mycket andra lite mindre. Vi håller på och ska bygga ett hus också, så det blir mycket planering där också.

  • Lilla Li

    Lillstumpan: Vi håller också på och ska bygga hus! :) Var bygger ni? Använder ni en husfirma och i så fall vilken?

  • Lillstumpan

    Lilla Li: Va kul!!!! Vi ska bygga på Hisingstorp. Du då?

  • Lilla Li

    Lillstumpan: Vi har möjlighet att få köpa en tomt billigt i Skärstad. Funderar lite extra på det just nu bara, för det är en hel del att göra med tomten tyvärr. Hur gamla är ni? Kommer ni från stan?

  • Lillstumpan

    Jag är 25 år kommer tidigare från Halmstad och han är 29 och kommer från Gislaved. Ni då? :)

  • Lilla Li

    Jag är 22 och kommer från Göteborg. Han är 27 och kommer härifrån. :) Har ni bestämt något tema för bröllopet? Hur många gäster tror ni det blir?

  • Lillstumpan

    Tema.......ja inget speciellt. Jag tror att vi kommer bli runt 72 gäster. Ni då?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2