• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 4

    Så var det dax för en ny tråd igen...

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4
  • Kärleksfeber

    070325 Jädissen, Hällsnäs (borgerligt)
    070526 Kärleksfeber, Styrsö kyrka
    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    071215 InaHjärtarAdam, Gunnilse Gamla kyrka

  • InaHjärtarAdam

    men gud, jag skrev fel!! Angereds Gamla kyrka ska det stå och inget annat!

    070325 Jädissen, Hällsnäs (borgerligt)
    070526 Kärleksfeber, Styrsö kyrka
    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    071215 InaHjärtarAdam, Angereds Gamla Kyrka

  • HarElis

    070325 Jädissen, Hällsnäs (borgerligt)
    070526 Kärleksfeber, Styrsö kyrka
    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070630 Harelis, Eftra kyrka (halland)
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    071215 InaHjärtrAdam Angereds gamla kyrka

  • Pyssetroll

    070325 Jädissen, Hällsnäs (borgerligt)
    070526 Kärleksfeber, Styrsö kyrka
    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070630 Harelis, Eftra kyrka (halland)
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    070818 Pyssetroll, Styrsö kyrka
    071215 InaHjärtrAdam Angereds gamla kyrka

  • helmina

    ÄNTLIGEN har vi bestämt oss för vilken lokal det blir...
    Ett hyfsat nybyggt klubbhus i närheten som var jättefint inne och som hade allt som vi ville/ansåg nödvändigt :) Så nu kan jag äntligen börja skriva ut inbjudningarna när jag känner för det.

  • Stefans fästmö

    helmina

    Vag kul!!! :D Grattis!! Härligt att ha det fixat, rätt viktigt ju... ;)

    Vi var o tittade på kläder igår o jag provade en helt underbar klänning... Den hade kostar 8700 o var halva priset, vilket blir mer vår budget! Och så hade de en frockckoat i brunt, huuur snygg som helst, som matchade såååå bra... Oxå halva priset, 3000 kr! Men aaah, vi har ju just börjat kolla, så vi känner att vi måste kolla fler affärer... Men är lite rädd att de ska försvinna, de var ju väldigt fina... Ska åka in igen på torsdag o kolla några affärer till, för att inte ta första bästa. Det finns säkert andra jättefina oxå så det är nog ingen panik, men jag tänker mycket på den klänningen just nu... :)

  • Kärleksfeber

    Vart hittar alla sina fina klänningar? Jag har inte sett en endaste klänning som jag skulle vilja bära här i Göteborg. Stockholm måste väl ändå ha lite större utbud?! Men grattis till er som redan vet hur ni ska se ut!!! Jag har ju iallafall hittat och köpt mina små gulddojjor, kan man gifta sig i bara dom kanske ;) Sedan har jag en fråga. Tänker ni ha sådan där liten väska/påse på bröllopet? Jag vet inte om jag tycker att det är så himla snyggt. Men var annars ska man ha lilla läppstiftet, tampongen..??

    En en go och skön dag!

  • InaHjärtarAdam

    Kärleksfeber:
    jag ska inte ha nån väska. sånt får min tärna sköta;)

  • Pyssetroll

    Kärleksfeber - Stockholm har större utbud framför allt om man inte är ute efter en klänning som ser ut som en discokula.
    Min klänning hittade jag dock här på VIP och det är en KIK.

    www.kikstockholm.se/bilder/VD9V6116.jpg

    Jag ska inte ha en sån där påse. Linnéa eller min syrra får släpa runt på en hockeytrunk med mina prylar i istället.

    Jag vill också ha gulddojjor. Finns ju inga längre bara massa jäkla pälsdojor!!

  • Stefans fästmö

    Kärleksfeber

    Var har du kollat då? Jag tycker det finns ganska stort utbud, finns även enkla klänningar om det är det du är ute efter... Tänk på de stackarna som bor i småstäder, de skulle döda för Göbeborgs alla affärer! :D

    Jag har inte bestämt mig för väska eller inte, tycker det kan vara rätt fint oxå, men visst kan man låta tärnan ha en liten nödväska! Och det går kanske att planera så man inte behöver tampong previs den dagen, finns ju roligare kläder än vit klänning att ha då...

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4