• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 4

    Så var det dax för en ny tråd igen...

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4
  • seal

    InaHjärtarAdam:
    Ja, det är den kyrkan! Liten och mysig!Vad mysigt med ett vinterbröllop där! Var ska ni ha festen efteråt?

  • Stefans fästmö

    seal & InaHjärtarAdam

    Jag bor i Angered! :) Bor ni oxå här eller hur kommer det sig att ni ska gifta er här? Vi gifter oss i Älvsåkers kyrka, norr om Kungsbacka, jag kommer från Kba, min blivande är från Angered.

  • InaHjärtarAdam

    seal:

    vi ska ha festen i gunnilse gamla småskola! kostar bara 750kr för hyra fre-sön!
    ni då? vart ska ni ha festen? och vart ska ni fotogtaferas?

  • Kärleksfeber

    Det gick bra att jobba natten. Alla patienter låg och sov och då är jag nöjd. Men jag saknar en sådan där lista som vi skrev från början där alla skriver ner var och när de ska gifta sig. Är mest nyfiken!

  • seal

    InaHjärtarAdam
    Småskolan är ett fint litet hus. Skönt att slippa transport från kyrkan! Funkar ju bra med bussar och sånt för alla gäster efter festen också. Vi ska ha festen i Jonsered, Götabion. Charmigt med potential.

    Vi vet inte var vi ska fotas ännu. Har bokat fotograf och ska väl börja planera sånt efter nyår. Hon har säkert en massa bra idéer på ställen hoppas jag. Jag vill ta en del kort innan på bara oss två och sen några efter vigseln på oss och vår tärna och bestman. Har ni bokat fotograf också? Hur ska ni göra med maten? Catering eller laga själva?

  • seal

    Ok...

    jag fyller på...

    070623 Helmina Hålta kyrka
    070804 Seal Angereds gamla kyrka

  • Stefans fästmö

    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka

  • InaHjärtarAdam

    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    071215 InaHjärtarAdam, Gunnilse Gamla kyrka

  • Jädissen

    070325 Jädissen, Hällsnäs (borgerligt)
    070623 Helmina, Hålta kyrka
    070804 Seal, Angereds gamla kyrka
    070804 Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka
    071215 InaHjärtarAdam, Gunnilse Gamla kyrka

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4