• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 4

    Så var det dax för en ny tråd igen...

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4
  • Kärleksfeber

    Ho Ho! Pyssetroll är du där?? Det börjar kännas lite ensamt här på bröllopstorget.. känner ju ingen förutom dig. Kom tillbaka är du snäll!! :) Kram!

  • Stefans fästmö

    Kärleksfeber

    Du kan väl prata med oss andra? :) Grejen med BT är ju att man lär känna nya brudar, inte bara pratar med dem man redan känner! :)

    Ang fika, (alla är förstås välkomna!!) 10e kan inte jag heller... mån-ons är bäst för mig...

  • Kärleksfeber

    Stefans fästmö: Jo självklart, skrev det mest på skoj faktiskt ;)!! Klart att man kan lära känna nya människor, det är ju det som är roligt :)

  • Pyssetroll

    Kärleksfeber - Jag är ju här!!!! Har letat efter dig, till och med startat en egen tråd som heter just Kärleksfeber.
    Är allt bra?
    Jag bor just nu ute på ön och pendlar för fullt. Vårt badrumrenoveras nämligen för tillfället hemma. Funkar rätt bra men jag är grymt ovan vid detta att passa båten hela tiden. Hur är det med dig? Jobb, bröllop, studier, körkort och magen?

  • helmina

    just den 10e ska vi ha after school efter en tenta så det passar inte mig heller. Nåt annat förslag??

    Pyssetroll och kärleksfeber - ni hänger väl på när vi hittat en dag för fika???

  • Pyssetroll

    Helmina - finns det tid bland alla just nu idiotiska skoluppgifter så gör jag det. Vill verkligen ha jullov nu!!!

  • Kärleksfeber

    Pyssetroll: Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag tappade helt enkelt bort både trådarna och dig! Men nu är jag tillbaka :)!! Jodå, jag mår bättre både här och där om du förstår vad jag menar ;)?!! Jag ska få komma till någonting som heter Institutet för stressmedicin. Du hör ju själv hur flott det låter. Jag vet inte vad det innebär men förhoppningsvis så kan jag få slippa magbesvär och värk i kroppen om jag bara stressar av lite.

    Bröllopet ja, vart var vi? Just det, du undrade vart jag skulle sy upp min klänning. Om du skriver ner din mailadress igen så lovar jag att maila dig. Det är här i närheten. Har du planerat något mer? Jag har strukit en "vän" från gästlistan och det känns fantastiskt bra faktiskt. Hon får inte komma för hon har varit dum! Sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Jag tänkte att jag ska ta tag i allting nu efter alla födelsedagar i November.. men då kommer ju julen! Guuud vad tiden går fort! STOPPA tiden!
    Vart har du hittat din klänning? Vad nyfiken jag blir nu. Nu får du skriva och berätta!!

    Vad mysigt att bo där ute, eller vad tycker du? Blir du inte lite sugen på att flytta ut ändå ;)?? Skulle Patrik vilja det? Hoppas badrummet blir fint men det blir det väl alltid om fixar-Patrik för göra´t.

    Nu ska jag försöka städa upp här i vårat lilla bo, diska och bada lillkorven. Sedan måste vi hinna äta innan rytmiken som vi går på varje torsdag. Jätteroligt! Därefter ska vi träffa våra grannar och springa ner på stan och köpa en overall till Elis. Man fryser ju nästan rumpan av sig nu när det är så här kallt. Jag hade på mig min lilla kappa med päls igår och det var lagomt.

    Pyssetroll, nu får vi inte tappa bort varandra igen ;)!!!!

    KramKram!!!

    Helmina: Javisst, hänger gärna med om tiden finns den dagen. Har en sambo som nästan aldrig är hemma just nu så då blir jag nog tvungen att ta med mig våran lille gosse på bröllopsträffen!

  • Stefans fästmö

    Jag föreslår några datum för fika då:

    tisd 7e - jag kan hela dagen, fram till kl 18

    onsd 8e - samma där

    mån 13e - jag kan eft kl 15

    tis 14e - jag kan hela dagen fram till 19.30

    vilka dagar kan ni tjejer?

  • Pyssetroll

    Kärleksfeber - Jo visst är det mysigt här, men denna veckan känns det som att jag bott på den där jäkla båten och lagt alla mina pengar i Caféet ombord.
    Min mail och MSN är pyssetroll@hotmail.com

    Min klänning är så fin, JÄTTEENKEL men fin! En KIK blir det.

    Jag har också strukit folk från vår gästlista, insett att man inte behöver bjuda alla liksom. Däremot har jag ångest när det gäller Patriks släkt. Hade ju inte tänkt bjuda nästan någon men så stack vi in huvudet på hans fasters födelsedagskalas och det första som sades efter hej var När ska ni gifta er då? Vi vill gå på bröllop!
    Den är ju kul!! :-P
    Vad gör man och hur säger man? Panik!

  • Jädissen
    NU ÄR RINGEN BESTÄLLD

    Känns skönt att en sak avklarad
    Nästa vecka får jag ta itu med klänningen.

    FIKA:
    Mån 13:e och tis 14:e fungerar bra för min del...
Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4