• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 4

    Så var det dax för en ny tråd igen...

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4
  • Stefans fästmö

    Eftermiddagar går bra för mig... Vad sägs om måndag 6 november? Jag slutar kl 13, så nån gång efter det...

  • HarElis

    ja slutar 16.15 typ varje dag så ja kan inte vara inne före 17 :( varannan fredag slutar ja 14.30 så då kan ja ju lite tidigare

  • Jädissen

    Tyvär kan inte jag den 6:e är på tjänsteresa då......
    Men varannan fredagsfikat hoppar jag på

  • TezzAmore

    Nä, men! Nu ser jag ju att jag skrivit i nattmössan! Det finns en annan tråd som handlar om att vi är en grupp tjejer som ska träffas ikväll på Hard Rock Café, dricka lite vin och prata bröllop... det var den träffen jag syftade på när jag skrev tidigare!

  • Stefans fästmö

    TezzaMore

    Halloj, så du hänger här med! :D Jag kan ju tyvärr inte komma ikväll, men vi får ses nån annan gång!!

  • helmina

    fredagar passar mig också för det mesta... slutar 15

  • HarElis

    fredag den 10:e skulle passa mig bra som det ser ut nu det är nästa gång ja slutar tidigt :) kanske kunde passa då? e ju typ 2 veckor dit

  • Jädissen

    Hej hej

    Nu är ringen beställd och nu i veckan ska jag ordna med klänning....Får nog välja en annan än den jag tänkt mig då jag verkar vara lite sent ute....Men det löser sig...

    Tyvärr kan jag inte den fredagen 10:e nov(min födelsedag ) för jag står på mässan hela den helgen...... Så är det någon som vill gå på bostadsrättsmässan så är det bara att hojta så fixar jag biljetter

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4