• brud 070901

    södertälje brudar .. (eller i närheten)

    hej på er!!

    finns det några blivande brudar i Södertälje trakten skulle vilja träffas på nån fika kanske för att prata bröllop?? Vore kul att kunna ha ett eget Södertälje gäng att utbyta erfarenheter och kanse kunna få hjälp ifrån!

  • Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)
  • InaHjärtarAdam

    det blev ett par släta, raka i vanligt guld. och tänk att vi trodde det skulle vara jääääättesvårt att välja, men det tog inte ens fem minuter innan vi hade valt!

  • brud 070901

    grattis till ringarna!!

    själv har vi varit o tittat på vigsel ringar i dag!! Både jag o min m2b ska ha två ringar... klart att jag hittade en som klart överskred min budget. nu kommer jag ju jämföra alla andra ringar med den! Tpiskt!!!!

  • InaHjärtarAdam

    brud 070901.
    vad är det för ring du har hittat?
    du vet väl att guldaffären som ligger på järnagatan har 60% rabatt? om du hittar ringen där så kanske du har råd...?

  • brud 070901

    InaHjärtarAdam!
    jasså?? nej det viste jag faktiskt inte. jag var på pink i stockholm o hittade en fantastisk solitär ring i vitt guld med cirka 1carats briljant.... svindyr!! jag ska nog gå o kolla där i dag.. man kanske har tur!

    Tack för tippset.

  • Brud 8/9-07

    hej! Här kommer en till som bor i södertälje.
    vi gifter oss som sagt var den 8/9-07.

  • brud 070901

    vad kul... typ samtidigt med oss, bara en vecka efter var ska ni gifta er?

  • Brud 8/9-07

    brud 070901

    vi ska gifta oss i salems kyrka

    vart ska ni gifta er??

  • LaNovia

    Brudar.. vart ska ni beställa eran tårta o bukett?? Måste snart kolla det där..några tips??

  • caso78

    Oj, jag vill också delta i Södertäljebrudarnas diskussioner...Gifter mig 2/6-07...

    Måste nog läsa inläggen så jag hänger med

  • Skalaren

    Jag bor också i Södertälje och är redan gift.

    Såg att någon frågade om tips på ställe att beställa tårta på. Kan tipsa om ICA MAXI i Södertälje, kanske låter konstigt, men vi var runt på flera ställen och fick lite konstiga vibbar tills någon tipsade oss om just ICA MAXI.

    De har en konditor som heter Susanne som var jätte engagerad och hjälpsam mot oss och tårtan blev precis det vi ville ha och var dessutom jättegod.

Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)