• brud 070901

södertälje brudar .. (eller i närheten)

hej på er!!

finns det några blivande brudar i Södertälje trakten skulle vilja träffas på nån fika kanske för att prata bröllop?? Vore kul att kunna ha ett eget Södertälje gäng att utbyta erfarenheter och kanse kunna få hjälp ifrån!

• Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)
  • brud 070901

hej.. jag kan dagtid fram till den 9/1 sen börjar skolan igen så om någon känner att den vill boka en dag o tid så är jag på...

gott nytt o hoppas att vi får ihop en fika..

• Ting

Lördag 6/1? Eller någon veckodag istället?

• Karro.P

hej hallå!
    hoppar in hos er.rolig tråd. skulle var roligt att träffas, jag bor i grusåsen.

• brud 070901

lördag funkar för mig... blir det bara vi två???? det måste väll vara fler som vill ta en "planeringsfika" ????

• caso78

Hej tjejer, jag vill gärna med på planeringsfika... Men har lite fullt upp de närmsta dagarna... Det kanske blir fler tillfällen?

• LaNovia

Tjejer, har ni erfarenheter från Konditori Castello och Wanessas Wedding Cakes?? Eller var har ni/ska beställa eran bröllopstårta?? Får panik snart!!

• LaNovia

Glömde fråga vilken lokal ni har valt..:D

• Karro.P

Vi ska gifta oss i enhörna på min mammas tomt har en firma i genesta som hyr ut tält med golv

• Karro.P

vart och vilken tid på lördag jag träffas gärna.

• Ting

Vi skall till Princess för att prova frackcout på förmiddagen. Söndag skulle passa bättre för mig. Vilken tid annars på lördag? Har ni varit och provsmakat tårtor?
    Nalovia: Vi gifter oss i kattnäskyrka i Gnesta och har festen på Wattransborg.

Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)