• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

    Jaha... gratulerar mig själv då... verkar lite folktomt... mo jag som trodde att det säkert låg nån o lurade i ett hörn någonstans

  • Rystall
    Grattis Hilde!
    Jag som hade spetsat mig in på det numret
    Sämt och sido! Jag har som ni ser städat vår fina lya och då är det väl fritt fram för en ny skiva. Vad sägs om lite Champagne? Jag bjuder! Här skall vi bli fulla, som ägg.

    *hivar fram ett par lådor Bollinger och finaste glasen, löjrom från Värnen, rödlök, toast och creme fraich. Lite skaldjur halkar oxå med*

    SKÅÅÅÅLLLL!!!!!
  • anne på grönkulla

    Oooooh, grattis Hilde, vilken bedrift såhär mitt på balnka onsdan! *tar en bolly-flaska o halsar det som blir kvar efter att ha sprutat ner Hilde*

  • mammacatta

    *sträcker fram glaset*
    va götta!

    annars så kan jag konstatera att albin är större än ludde. eller lika stor iallafall.
    ludde ludde liten...

  • Hilde

    Hallååå!

    Tackasar för skumpan... måste tyvärr rädda lilla trollet från sin egen islka ... fy bövelen för grodor som inte går att hålla och speglar som tippar uppåner...

  • janos

    Rackarns vad det jobb alltid ställer till det! Jag missade ju kampen om 1000!

    ....eller jag menar ju så klart Grattis Hilde!! Bra jobbat

    *muttrar och mumlar lite för mig själv*

    Vilken trevlig fest ni slog till med i em. *håller fram glaset och hoppas att det finns lite kvar*

  • Rystall

    Jaja mensan. Annars tar jag gärna fram en låda Bollinger till. Här skall det inte snålas

    Skåålll igen mina tjejer! Och än en gång Grattis till Hilde.

  • mammacatta

    ja just *flåt* grattis hilde!

    vi är en anmärkningsvärd tråd!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7