• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde
    Anmärkningsvärd MC ... Jaaaa jag kunde inte sagt det bättre själv!!!!
  • janos

Nu åker jag till mamma, tjejer! Tyvärr kommer jag inte hem förrän på söndag kväll, så jag hoppas att ni klarar er utan mig tills dess.....och inte tar allt för många jämna nummer ;)

Önskar er alla en trevlig helg och framför allt en underbar Ääääääntligen fredag

• Fru Cinderella

God morgon töser.. insåg idag att det är 212 dagar kvar tills dagen D Vad roligt!

• Rystall

Ha det så trevligt hos mamma, Janos

Cinderella: Åh då är det inte långt kvar, eller så är det kanske det beroende på hur man ser det. Går planeringen bra?

• mammacatta

ooo, bara 212 cindy! nästan så man kan räkna på fingrarna då!
    iallafall så kommer du, när du väl kan det, önska att du hade åtminstone 12 dagar kvar. *luddigt men sant*

änglar finns dom?
    ute i en vagn hos mig, sovandes tillsammans.

sen när de vaknar så bor man iiiinte i himlen. bara nu.

hur många dagar är det till jul?
    imorgon kommer stålarna, då ska vi lite smått börja handla julklappar. vet inte om jag orkar riktigt, men man måste för att inte gå på knäna runt 19e dec...

• Rystall

Min mamma kommer hit i morgon och äter lunch innan hon och maken åker till Köpenhamn och firar silverbröllop. Fast dom är inte gifta men har varit tillsammans i 25 år. Sen dyker dom upp nån gång under lördag em och stannar över till söndag. det skall bli så mysigt.

• Rystall

Jag tycker att det är dax att vi så smått börjar julpynta här i huset, eller vad säger ni?

• mammacatta

*flin*
    *hänger upp en tomtemössa*
    jag gillar tomtar!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7