• Gumsigos

    Kristianstadbrudarna

    Så va det dags för en ny tråd igen :)

  • Svar på tråden Kristianstadbrudarna
  • Gumsigos

    Min-Ah jo jag har fått cdn, tack så himla mycket! Många fina kort!

  • Gumsigos

    När ska vi ta nästa träff, jag längtar! Kan ju prata annat än bröllop :D Måste försöka få me alla gamla brudar me! Va länge sen vi träffades allesamman!!

  • Gumsigos

    Ullared Marie hur gick det, låter kul, ska förmodligen dit i slutet av november/början av december o handla julklappar! Längtar :D

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Skall visa dig originalbilderna från frisören, sedan.
    Ganska stor skillnad efter att jag fixat till dem i Photoshop!! Var ju en massa repor och stänk och annat i den där hemska spegeln på salongen!!

    Har ju även fixat till lite av de röda ögonen på bilderna från möhippan...

  • Marie (Inte min tur än)

    Vilket väder vi hade när vi körde till Ullared. Det snöade o var jättekallt. Men vi kom dit o jag handlade massa till mig o lägenheten, trots att jag bara bor här till April. Saknade mycket tavlor, känns mer ombonat med tavlor på väggarna. Ingmar köpte mycket kläder o julklappar. Han hittade en mockajacka som kostade 300 kr jättefin, en sån hittar man inte så billigt här nere direkt.

    Nu har mamma o pappa flyttat, jag har jätteont i händerna eftersom jag hjälpt dem hela veckan. Men jag har också fått jättemycket beröm o imorgon ska dem bjuda mig o Ingmar på middag,som tack.

    Just nu går jag i tankar hur jag ska göra med mitt jobb... jag är väldigt orolig inför nästa år eftersom man kommer ändra endel på våra arbetstider o vi som jobbar natt får inte jobba hur som helst. Jättejobbigt med denna oro. Jag funderar att söka lite annat, men samtidigt har man blitt ekonomiskt beroende av den lön jag får ut.

    Trevlig helg !

  • FruSofia

    Hej!
    Tittar in en sväng i min "gamla" tråd Ser att de flesta som var här i somras nu är gifta - GRATTIS! Hoppas ni hade en lika underbar bröllopsdag som jag hade Livet som fru är härligt! Kan berätta en liten hemlis, jag är gravid och i juli beräknas bebis anlända Det är tidigt än, men jag hoppas allt ska gå bra.

    Ha det gott alla!!
    Kram!

  • Min-Ah

    FruSofia!

    Åh, vad roligt att du skall bli mor!
    Grattis!!

    Ha det så bra!
    Kram!

Svar på tråden Kristianstadbrudarna