• Gumsigos

Kristianstadbrudarna

Så va det dags för en ny tråd igen :)

• Svar på tråden Kristianstadbrudarna
  • Min-Ah

Har du kontaktat sofia än?
    Är nog hög tid att göra det, så du verkligen hinner få hjälp med din klänning!

Hon har ju mycket att göra, så...

Ha det gott, vännen!

• Eruraina

Marie (Inte min tur än) :

Just nu känns allt som det kvittar. jag har gett upp om och kunna må bra. natten har varit hemskt... och jag fattar inte hur jag skall orka gå och jobba om 15min...

• Min-Ah

Lilla kära vännen!
    Stackare att du inte kunde sova i natt!
    Förstår verkligen att det här är tungt och hemskt!

Hoppas det går bra på jobbet i alla fall idag!
    Men de är säkert förstående och så!
    Men var rädd om dig när du kör! Inte bra att köra när man är så trött!

Jag slutar tidigt idag (14.30).
    Skall på massage kl. 16.00 i Åhus och är hemma vid 18-18.30 tiden!

Vi kan ju höras ikväll, om du vill!
    Sköt om dig!
    Varma tröstkramar!

• Gumsigos

Min-ah nu har jag äntligen pratat med Sofia! Ska träffa henne i morron om vi hinner innan Gittes stänger. Vi ska ju träffa fotografen imorron också ojojoj va det rullar fort nu!

Träffade prästen igår, gillar honom skarpt. Ung, i vår ålder, har visserligen sina egna "vill helst" men jättebra ändå. Fick öva våra löften igår. Jättepirrigt o fnissigt!! haha Han kunde till och med hänga på en grej vi ska göra. Kul. Dessutom har han pratat med kantorn, så det har fixat sig. Kommer bli jätte bra, bara vi hinner få fint i logen.

• Gumsigos

Eruraina jag vet att det känns jobbigt nu och det kommer det att göra måste få göra. Ni har ju trots allt hängt i hop ett tag o det är inget man bara släpper. Men släpp itne tag om livet, vi finns här o stöttar när det känns jobbigt så bara hör av dig.

Du får jättegärna ringa bara o snacka av dig om du vill du har mitt nummer. Jag hoppas att fortfarande vill komma på träffen i helgen, hade varit så roligt att träffas igen! Ha det gott vännen, många varma kramar!!

Hoppas ni andra också kan komma!

• dahlis

Jag måste tyvärr hoppa helgens träff. Men jag hoppas ni får trevligt.

• Eruraina

Jag akn inte komma på lördag, åker ner till mina föräldrar för ha lite och göra i helgen.... men jag aknske dyker upp någon annan gång...känns för nära just nu!

• Gumsigos

Det är helt ok Eruraina.

Är det nån annan som kommer :S eller det e jag :)

• Min-Ah

Gumsigos!

Hoppas att ansiktsbehandlingen gick bra idag!
    Är skönt att få bli ompysslad!
    Gjorde du sådan där portömning med?

Har gjort det och det är ju inte så jätteskönt när de klämmer och har sig! Men man blir ju fin efteråt, när det röda har lagt sig!
    Skulle vilja gör det igen snart! har ju en massa fula pormaskar överallt, hehe!!

Hur går det med logen och grisahuset?

Hann du träffa Sofia?

• Gumsigos

hallå Min-ah!

Jo det va såååå härligt me lite ansiktsbehandling. Som faktiskt började med en stunds ryggmassage, inte helt fel! o sen en massa ansiktsmassage med olika oljor och krämer, innan pinan började :D Jag såg värre ut när ja gick än när ja kom, tack o lov fick ja puder som döljde det :)

Svar på tråden Kristianstadbrudarna