• Gumsigos

    Kristianstadbrudarna

    Så va det dags för en ny tråd igen :)

  • Svar på tråden Kristianstadbrudarna
  • dahlis

    Eruraina!

    Din stackare, skickar massor med varma kramar till dig.

    /Dahlis

  • dahlis

    Gumsigos!

    Vi hade vita linnedukar och servetter samt vitt porslin. Dessutom var varje bord dekorerat med en enkel blomsteruppsättning bestående av ett vitt klossljus samt en orange gerbera och lite gröna blad. Det tyckte jag var precis lagom.

  • Eruraina

    P+T :

    du är inte ensam om att inte förstå. för jag förstår inte själv. men vi kan ju prata mer på msn...

  • Gumsigos

    Eruraina stackars vännen, helt ofattbart! Vad hemskt! Skickar massa bamse kramar!

  • Marie (Inte min tur än)

    Eruraina

    Jättetråkigt detta sóm hänt. Men du ska veta att här på BT finns jättemånga som verkligen ställer upp för dig. Det gjorde dem för mig, när jag o Daniel separerade. Lycka till med jobbet. Styrkekramar...

  • Marie (Inte min tur än)

    Gumsigos

    Hoppas din möhippa var rolig, och att det blir ett minne för livet. Tråkigt att jag inte kunde närvara bara, men det är så med strängd ekonomi. Kram

  • Gumsigos

    Marie den va helt fantastisk o ja ana nada!! haha :D Hade varit ute o shopat med en kompis o trodde att vi skulle åka hem. Hade fixat Julias klänning äntligen o varsin sjal samt underkläder o strumpeband. Kvar är skjorta och plastrong och sånt till mina pågar.... Efter allt detta trodde jag att det va klart o såg framemot att åka hem o mecka i festlokalen... Trodde jag! men tjii fick hon! Det blev ögonbindel och lämnande av barn innan vi landade hos hennes mor för omklädnad till oömt.

    Efter detta blev det ännu en färd i blindo. Som landade på Laserdome o där utan att ja först såg att det va han... satt min blivande! Som de hade spökat ut honom!! I gammal kärringklänning o basker och mycket vackert till.... träningsskor!! Snacka om att ja asgarva! Själv hade ja fått mina träningskläder o givetvis gyllene tiara och slöja o inte att förglömma vacker knallcerise ballerinakjol i tyll haha som man såg ut. Hoppas vi får se bilderna snart!!

    Tack vare den vita slöjan blev ja ju lätt måltavla för de andra den avslöjade ju säkert mig totalt. Eftersom de hade flouroserand ljus i hallen. Men himla roligt hade vi! Efter vild jakt åkte vi ännu en tur i blindo tillbaka till vännens mor där ja fick byta om i blindo efter en härligt dusch. Då fick jag räliga rosa blommiga strumpbyxor och nåt som liknade farmors gamla 70-tals klänning. Grön o rälig!

    Väl finklädd åkte vi ännu en gång i blindo till nya bowlinghallen där vi också hade urkul o avslutade med god middag o dricka.

    Tillslut åkte vi vidare in till Krstd pizzeria men väl där mådde lilla Jenny inte så bra efter en shot på bowlingstället... :D

    Tack allesamman för en helt oförglömbar kväll!! Helt fantastisk!

  • Min-Ah

    Hej, Gumsigosan!
    Är glad att du hade roligt på din möhippa!
    Jag hade själv jättekul!
    Är jätteglad att jag var med på din dag!

    Men JISSES vilken träningsvärk jag har efter Laserdomespringet!!! Oj, oj! folk på jobbet undade ju vad katten jag hade hittat på!

    Trist att den där hot-shoten fick dig att må illa! (Kräktes du?)
    Gillar inte alls sådant, heller!

    Ja, dina strumpbyxor var ju verkligen "speciella", kan man ju säga, hehe!!
    Och klänningen likaså! Du var jättesöt!
    Och allt det andra du hade på dig med!

    Klas var ju också en riktig "pärla", hahaha!
    Oj, vad de stökat ut honom, haha!
    Fast han hade nog behövt en rejäl "tant-bh" till de himland "vilda" boopsen!!

    Hoppas han också hade kul!

    Ser fram emot ert bröllop!

Svar på tråden Kristianstadbrudarna