• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Izunia

    tack för senast tjejer! Jag hade hur kul som helst och vill gärna spela mer Settlers (eller vad det hette!). Började ju äntligen att fatta.... ;)

    Susanne.. vi ses pa onsdag morgon va? Känns som man ska tillbaka till skolan! haha!
    Jag mailar dig mitt mobilnummer.

  • Susanne, Lund

    Såklart det blir mer Settlers! Vi får bilda en Settlersklubb och spela oss igenom alla expansion packs. :) Jag har skickat dig ett mail Izunia. Jag undrade om vi skulle ses typ 8.50 utanför. Eller är du en sån som kommer springandes i sista minuten? ;)

    Åsa_79

    Välkommen! :)

  • Åsa_79

    tack så mycket.. bor ni alla i Liund?? brukar ni träffas?? nrä ska ni gifta er??
    Vi ska gifta oss 070804

    Kram på er alla

  • Anna25

    hej Åsa! Jag gifter mig på lördag, börjar bli lite pirrigt. Allt under kontroll, är lite orolig över vädret men det kan man ju inte styra över. Funderar över hur jag kan gardera mig på bästa sätt
    Hur långt är ni i planeringen? Precis bestämt datum? Spännande!

  • pov

    Eruraina

    Hoppas all löser sig till det bästa. Susanne har helt rätt!!

    Alla

    Vill så gärna träffas. Fika kanske??

  • Susanne, Lund

    Ja, då va man husägare och blivande egenföretagare då. :)
    Suttit hela morgonen med Izunia på tråkigt starta-eget-seminarium på arbetsförmedlingen. Varför har arbetsförmedlingen alltid ett sätt som får en att känna sig helt dumförklarad. Man behandlas som ett gäng idioter som uppenbarligen inte kan nåt eftersom vi inte har jobb. Jag blir tokig!
    Hur som helst. Vi har nu äntligen skrivit på papperna till huset så NU har vi köpt hus. Inflyttning 1:a december. Ganska coolt tycker jag :) Vi har dessutom fått frysboxen i källaren på köpet så nu slipper vi lägga pengar på det också. haha

    Åsa 79

    Jag bor i lund än så länge och vi träffas väl lite då o då. Beror på om nån föreslår nåt eller inte. Själv ska jag gifta mig 070728 på österlen. Känns som en evighet men det lär väl hända fortare än man anar.
    Izunia och Jupiter2 är redan gifta. Man kan väl kalla dem gamla eftersläntrare här på BT eller vad säger ni tjejer ;) NEJ, jag skämtar bara. Två av dom sötaste tjejer jag träffat på länge faktiskt:)Dom andra här inne på tråden har jag inte träffat ännu. Kanske nån gång snart.
    Kram på er, nu ska jag gå lära mig ALLT om företagsekonomi, Puh! :)

  • Jupiter2

    Haha! Eftersläntare är precis vad vi är! Två gamla mögliga föredettingar som inte kan släppa BT...

    Jag träffas gärna och fikar snart! Som alltid... Har det körigt nästa vecka. Kan ni måndag eller onsdag v.44??

  • Åsa_79

    Anna25: va spännande, Lycka till säger jag, hoppas dock det regnar på er bröllopsdag det säger dem ska bringa tur o lycka i äktenskapet =)
    vi har bokat datum,kyrka o festlokal, sen så har vi börjat kolla på bröllopsresa o satt upp vår budget!!
    mycket som man ska tänka på!!

    susanne: va skoj =) Ska ni gifta er utomhus då??
    Österlen är så fint!!
    Var är det ni köpt hus någonstans??

    Kram på er

  • Susanne, Lund

    Åsa
    Nej, vi ska gifta oss i Ingelstorps kyrka och ha festen på Backagårdens café. Det är ett jättefint växthus full med vinrankor som ligger vid Ales stenar ungefär.
    Vi har köpt hus i Genarp. Verkar vara mycket idylliskt och är nära Lund. Vi är mycket nöjda. :)
    Bor du i Lund? Var ska ni gifta er?

    Jupiter2
    Jag är med! Båda dagarna funkar för mig. :)
    Nån mer som kan?

  • Izunia

    tjo hooooooooo!

    Jag haller med Susanne...jag hade velat ha mer konkret fakta pa dessa kurser. Jag har varit pa 2 nu...och är inte helt klar i huvet.. men...jag ringde ett samtal idag...

    Jag flyttar till Schweiz ett par manader eller längre i mars nästa ar!! Jag fick praktik!!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4