• princess_edition

    Göteborg (med omnejd) 2006 # 5

    Hoppas inte nån annan skapat en ny tråd redan...

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5
  • Fru Yrväder

    Princess - ja, inte är det roligt, inte :-/

    Tezz
    Jag blev sjukskriven för depression i våras efter ett jobbigt år med mycket migrän och stress. Har dessutom åkt på panikånget pga av det. Jag äter en antidepressiv medicin, citalopram och är uppe i full dos nu.
    Jag har skrivit om det här tidigare i tråden (eller om det var i föregångaren) så tjejerna här har fått följa mina upp- och nedgångar...

  • TezzAmore

    Fru Yrväder: Det var tråkigt att höra att du inte mår riktigt bra... Jag har tyvärr erfarenhet av liknande problem. För att göra en lång historia kort, min sambo blev akut sjuk i höstas och nu äter han Sertralin... Om vi träffas någon gång kan jag berätta lite mer om vad som igentligen hände. Idag mår han dock bra! :) Det var bara mycket som förändrades då. Vi skulle igentligen gift oss detta året, men bestämmde oss för att skjuta på det tills allt lugnat ner sig och det har det ju gjort! Så nästa år bär det av mot altaret!

  • Princessdiamond

    nu har jag lagt ut bilder från resan.. finns på hemsidan..
    men den fan verkar ha fått fnatt.. både text och bilder har flyttat sig.. ser för jävligt ut.. *suck*

  • Princessdiamond

    ingen som har kattungar till salu som är lagom att hämta i början på nov?? (funderar på det som en present)
    hade gärna haft en själv, men tål ju inte..

  • TezzAmore

    God morgon Princessdiamond!

    Hur har helgen varit? :)

  • Princessdiamond

    jodå, har varit en trevlig helg hemma hos mina föräldrar..
    själv?

    någon som läst nyheterna idag?

  • TezzAmore

    Jo, tack helgen var bra! Tog det lugnt och träffade lite kompisar. Sambon jobbade.

    Jag tittade precis på Aftonbladet. Tänkte du på Steve?

  • Princessdiamond

    Mmmm..

    det va det första maken sa när jag kom upp i morse..
    svarade honom då att jag tror det först när jag fått säkra bevis..
    jag har ju hört sånna här rykten förr om honom..
    men när jag satt och bläddrade på de olika tidningarna kom jag på att det faktiskt måste stämma..
    för en tidning som skriver en sån sak utan att ha en säker källa är ju helt åt helsike ute å flyger..
    för hade det inte varit sant så hade ju han stämt skiten ur varje tidning..
    men FÅR ju inte skriva sånna saker om det inte stämmer..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5