• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • Centifolia81

    Kärleksfeber:
    Vem vet. Jag jobbar på KutR numera tidigare satt jag i växeln.
    det är hemskt att ett affärsbiträde ska påverkas av dåliga dagar.
    Har en egen frma på sidan om där jag jobbar med naglar och visst kan man ha dåliga dagar - men man får aldrig visa det till kunden. Dom kommer aldrig tillbaka då...

  • Kärleksfeber

    Centifolia: Där ser man! Jag brukar alltid hitta en röd tråd i alla jag "talar" med, stan är liten ;) Men då kanske man skulle kunna göra sina naglar hos dig då när dagen är nära?? Jobbar du hemma eller hyr du någon lokal el. "stol"?? Vad roligt det verkar.. också lite extra pengar också ;)!!

  • Centifolia81

    Kärleksfeber:
    Ska kanske tillägga om det är så att din sambo vet vem jag är så är fortfarande mitt bröllopsplanerande hemligt...

  • Centifolia81

    Kärleksfeber; igen...
    Jag ahr egen lokal. Så jag äger firman själv.
    Ska inte göra reklam här men om du vill veta vart maila mig centifolia@telia.com

  • Pyssetroll

    Jag vill oxå få fina naglar! Ska oxå maila dig tror jag!

    I övrigt är jag svin glad!!! Har just fått besked om att jag fått ett stipendium på 10.000 kr!!!
    Gissa vilket konto de går in på !?

  • Centifolia81

    Pysseltroll:
    Jätte kul - Grattis till stupendiet!!! Gud vad kul. Måste kännas underbart så här inför bröllopet.
    Du är också välkomen att maila mig om du vill veta vart jag finns för att göra naglar.

  • Kärleksfeber

    Centifolia: Vad bra, ska absolut maila dig när det börjar närma sig! Eller jag kanske hör av mig innan dess så att jag verkligen vet vart du finns osv. Vad smart att ha en verksamhet vid sidan om sitt ordinarie jobb!!

    Pyssetroll: Grattis i massor till dig! Fasen vad bra! Varför fick du det? Är du bäst i klassen?? Tio tusen gör ju gott i bröllopskassan :)!!!

  • Pyssetroll

    Ja det är väl klart jag är bäst i klassen!!! Ha ha ha
    Nä skämt å sido vet inte riktigt varför jag fick det hade faktiskt glömt att jag sökt. Dom går ju på studieresultat o behörighet så det var nog både tur och skicklighet.
    Känns i alla fall som man vunnit på LOTTO. Så skönt! Även om pengarna kommer gå till "tråkiga" saker inte rakt in på shoppingkontot eller till en lyxig weekendresa. Blir nog antingen in på bröllopskontot, till vår badrumsrenovering eller till min morgongåva till Patrik.

  • Kärleksfeber

    Pyssetroll: Morgongåva ja, vad sjutton köper man då?? Har jag inte ens tänkt på. Får ju ångest när man tänker på vad slutnotan kommer att hamna någonstans!

  • Pyssetroll

    Jag vägrar kolla eller räkna ihop allt till 100% tror jag kommer spy då.
    Morgongåva till Patrik vet jag tack o lov vad jag ska köpa. Han har länge önskat sig en klocka med massa funktioner typ kompass, barometer och sånt skit (han ska väl ha den på jobbet i framtiden).
    Klockan kostar hur som helst en del och det känns som ett bra tillfälle att ge den till honom. Tänkte dessutom att jag skulle fixa en liten inskription på baksidan så det blir lite mer speciellt.

    Vad han kommer ge mig har jag inte en susning om vet nämligen inte riktigt själv vad jag skulle vilja ha ens.

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3