• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • InaHjärtarAdam

    nu är festlokalen bokad! det blir på en gammaldags småskola som ligger precis jämte kyrkan. bara 700kr för tre dagar! vilken tur;) nu blir det att boka kyrkan imorgon... åååh vad härligt!

  • Lollo070707

    InaHjärtarAdam

    Låter ju kanonbra... Vart ligger lokalen?
    Tycker det verkar jättebilligt om man jämnför med annat här i stan... :D

  • Lollo070707

    InaHjärtarAdam

    Har nog missat lite i tråden har ni bestämt när i dec ni ska gifta er?

  • InaHjärtarAdam

    Lollo070707:
    den ligger ute i gunnilse. halvvägs till gråbo typ.
    vi gifter oss 15e december07:)

  • Lollo070707

    InaHjärtarAdam

    Gud vad bra! Låter som ett riktigt kap , hoppas att det blir fin pudersnö då med :)
    (Nästan så man skulle vilja ha ett vinterbröllop, fast jag är lite för frusen för det)
    Vi får betala 3.700 för våran lokal och då får vi bara ha den från 12-02 på lördagen och sen får vi nga timmar på söndagen för att städa...

  • InaHjärtarAdam

    Lollo070707:
    jag hoppas det är helt snustorrt ute så att det ska gå lätt att köra rullstolen:) snöa får det göra en annan dag.

  • Kärleksfeber

    Har bröllopsplaneringarna stannat av eller varför används tråden så sällan nu för tiden? Själv har jag haft fullt upp med annat, sjukdomar, hus-bygge-planering, fikaträffar, övningskört osv. Skulle varit o kollat på klänning hos VIP i veckan men har varit förkyld. Är det någon av er som varit där?

    Ha en bra dag allihop!

  • Lollo070707

    InaHjärtarAdam

    Ja det förstår jag... Skulle nog oxå föredra torrt väder ute då... :)

  • Pyssetroll

    Kärleksfeber - har också funderat på varför det varit så lite aktivitet här på sistone. Har dock inte varit bättre själv... hmm Husbygge? Guuud vad kul! Vardå? Hade också velat köpa/bygga hus nu, men får vänta tills vi båda är klara i skolan. :-P

    För övrigt för vår del har planerande legat lite på is eftersom min blivande är ute på sjön. Har ju dock varit på bröllop och det är skumt vad jag helt plötsligt lägger märket till detaljer jag aldrig tidigare skulle sett. (Jag är inte så mkt för mini pini detaljer)

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3