• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • helmina

    Hej igen. Tillbaka till verkligheten igen efter semestern...

    stefans fästmö
    Så det blev bygdegården igen :D

    osse
    Välkommen. Kul att du hitta hit:D Då blir du nog först ut av oss. Vi gifter oss i Hålta 23 juni

  • Ab fab

    Hej
    Jag hoppas det är ok att jag tittar in i er tråd. Vi har precis bestämt oss för att gifta oss, troligtvis i september 2007. Just nu har vi mest förvirrade drömmar och önskningar men få konkreta planer förutom att vigseln skall vara borgerlig. Det snurrar många tankar som behöver bollas

    L

  • helmina

    Då är du hjärtligt välkommen att bolla med oss :D

  • Ab fab

    Tack- va bra. Det känns som jag/vi behöver all hjälp vi kan få.

    Vilka är det som hänger med i tråden? Hur och när skall ni gifta er? *nyfiken*

  • Jädissen

    Osse
    Kul att "träffa" dig igen

    Lykke07
    välkommen

    Vi kommer att gifta oss 25 augusti 07. Kyrkan är bokad, lokalen likaså...men den har vi inte varit o tittat på än,det gör vi nu på fredag

  • Stefans fästmö

    helmina

    Ja, vi har bestämt oss igen nu- förhoppningsvis blir det inget mer velande! Jag kände nog att jag inte hade tittat på hotell-alternativet från början, utan mest bestämt bygdegård utan att tänka över det ordenltigt, men nu har vi vägt för o emot o kommit fram till att det är det vi vill! :D

  • Stefans fästmö

    Ska vi göra en lista kanske, ny tråd, nya brudar, osv? :D

    Jag börjar, kopiera själva listan, lägg till er själva och gör ett nytt inlägg!

    Stefans fästmö, Älvsåkers Kyrka, Kungsbacka, 4 aug 07

  • osse

    Jädissen
    Jupp, jag dyker upp lite här o var :D

    fyller på listan

    * osse, Carl Johans kyrka, Majorna, 20 januari 07

    * Stefans fästmö, Älvsåkers Kyrka, Kungsbacka, 4 aug 07

  • Ab fab

    Jag vill ju gärna vara med på listan även om det inte finns så mycket info ännu. Det känns lite mer på riktigt om jag skriver in mig på listan

    * osse, Carl Johans kyrka, Majorna, 20 januari 07

    * Stefans fästmö, Älvsåkers Kyrka, Kungsbacka, 4 aug 07

    *lykke07,?,?, augusti/september 07

  • HarElis

    hej tjejer! nu har ja kommit hem från sista semester veckan den vi tillbringade i halland =) så nu e festlokalen tittad på å bokad helt den va helt perfekt frisör, smink, fotograf bokad h vet var han ska hyra kläder vi vet vart vi bestället tårta å blommor *puh* så ja nu kan vi ju typ gifta oss bara min klänning som fattas känns såå bra =)

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3