• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

    Nehe, den funkade inte... Vänta lite då så ska jag fixa

  • Julina

    MsNordqvist: Den var jättefin! Vill ha nåt liknande. Vi ska kolla ringar på fredag. Förlovar oss den 29 november. Fixat barnvakt och allt :) Nån som har tips på vad man kan göra på förlovningsdagen?

  • Thailands brud

    Julina: Ta en LÅNG promenad vid havet, ät en god middag på en restaurang och varför inte ta in på hotell för en natt?

  • Julina

    MsNordqvist: Låter som en bra idé! Hotell vore mys :) Man får verkligen passa på när man är barnfri. Har en liten på 11 månader så det blir inte så mkt vuxentid.

    Har ni barn?

  • Pumpkin

    Jag håller med Thailands brud, speciellt i det där med att ta in på hotell för en natt - det är lyx!

  • Mysan98

    June20: Det var ganska enkelt att byta till svenska och plocka bort knappar. Tror till och med att man kan skapa egna knappar också som inte finns tidigare. Men MrsNyberg2B beskrev bra hur man gör. Sitter du och filar lite själv på en sån sida?

    MsNordqvist : Å vad ringer var fin. Den ser i princip ut som min i formen fast utan stenar :) Kanske därför jag tyckte om den hehehe.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!