• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • blivandefruandersson08

    Mysan98 vad är det för tidningar som kommit ut och vart kollar för fullt men finner inga i affären :)

  • blivandefruandersson08

    har för mig att jag frågat henne förut varför hon säljer så billigt när hon sålde på tradera hon sa då något om att hennes säljer klänningar och hon inte får sälja denna märke för då förlorar hon något och då säljer hon istället för sin syster detta har jag för mig men är inte hundra procent säker .

  • Mysan98

    blivandefruandersson08 Just nu sitter jag och bläddrar i Brides september/oktober. Hittade den på flygplatsen i Bryssel i helgen. I övrigt är det Modern Bride och Elegant Bride. Har inte sett några nya svenska tidningar på ett bra tag så det måste väl vara dags för dom också snart :)

  • Pringlez

    Hej!

    Hmm orkade inte läsa alla 341 inlägg men jag ska också gifta mig 2008!! Så får man var med på ett hörn??

  • blivandefruandersson08

    Pämis visst självklart välkommen :)
    har ni valt datum ,månad och på ungefär vilka kläder ni vill ha på er?

  • Mysan98

    Självklart Pämis! Välkommen hit. Hur långt har ni kommit i er planering? Datum? Plats? Kläder? Något annat? Berätta berätta!!

  • Pumpkin

    Vet att en svensk bröllopstidning ska komma ut på tisdag nästa vecka, bara så ni vet

  • blivandefruandersson08

    MsNordqvist tack ska hålla koll :)

  • Mysan98

    MsNordqvist: Tackar! Gissade nästan att det borde vara dags för någon nu med tanke på att det var ett tag sen senast.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!