• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • June20

Ja sjävklart ska vi ge vår egen slant men jag hade aldrig lagt ut för denna människa.Hon hade nog inte lagt ut för honom heller så myk "ger hon honom inte kredit" precis...visst dem e "ihop" antar jag enligt deras uppfattning men jag tycker inte dem är det på riktigt pga av hans "hemlighet"(läs mellan raderna så förstår ni nog vad det är).
    Vet inte om hon skulle skriva med hans namn....kanske....men hon skulle inte lägga ut pengar för honom. Men istället skulle det se ut som min mamma OCH han skulle vara snåla om det bara låg hennes del där i o min vännina vet inte om att han inte lagt till något. Då min vännina är som en släkting efter alla dessa år så skulle det inte vara så kul efteråt om vi nu inte e tvugna o berätta efter bröllopet att han faktiskt inte la något.

• blivandefruandersson08

försvinner våran tråd?

• Snitte- 5/7-2008

Nej då! klart den inte försvinner vi måste bli lite mer aktiva bara... :) hihi det går ju i perioder detta...
    Jag uppdaterar mina planer varje dag!! :) hihi

• blivandefruandersson08

aa förstår :)

• June20

ja den e jättefin! undra varför dem säljer den så billig om den e helt ny o inte har skavanker?! bra en sådan nyfiken i en strut som inte tycke rom när folk luras om saker dem säljer...rekomenderar att ni kollar på den innan köp!

• blivandefruandersson08

June20 tack för tipset gör nog så :)

• Mysan98

Åh den var ju jätte fin!!! Undrar också varför hon säljer den så billigt bara....

• Mysan98

Nä tråden försvinner nog inte.... Jag är också bara olika mycket aktiv vid datorn för att inte bli totalt beroende :)

Själv har jag varit och köpt 3 nya tidningar som jag sitter och bläddrar i och drömmer mig bort. Man drabbas ganska lätt av vill-ha-lusta, men det gäller att verkligen fundera på vad som passar OSS och inte bara vad man tycker är fint.

snitte: Är det några planer som du uppdaterat som du vill dela med dig av eller vet vi det senaste fortfarande?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!