• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Det ä så många beslut som ska fattas. Saker jag aldrig lagt märke till när jag själv varit på bröllop. När ska man ha solosångerna, var passar psalmerna osv.
    Bröllopsplaneringe är ett hårt jobb

    Tårtsmulan - vi ska lansera er idé till vår präst om att ha solosång direkt efter löftena. Ryser redan när jag tänker på hur det kommer att kännas. Våra löften och sen bara njuta av den vackra sången. Tror inte jag kommer kunna koncentrera mig på så mycket annat i den stunden

  • TokMaijan

    Brud nyårsafton 06!! - snygg ring, väldigt stilren och enkel, blir nog snygg till din förlovningsring!

    Onsdag - jag fick mail men inget monogram? Det var kanske meningen? *fniss*

    Jag satt igår o kämpade med vårt festprogram, är inte helt klar, saknar nån sång o lite annat att fylla ut det med men det kommer att bli jätte snyggt, fårå man säga så om sina egna saker???:D
    Jag har ju gjort om inbjudningarna oxå o de kommer att bli superbra tycker jag, har valt en mindre storlek istälet för den halva A4:an som vi hade nu blir det i vykortsstorlek men dubbel vikt med det genomskiniga mönstade som jag inte minns vad det hette...inuti som jag skriver texten på. Nu måste jag bara komma på HUR jag ska smycka/dekorera utsidan på det vita papret, det ska bli med satinband som man knyter i alla fall. O min sambo tyckte att det var fint...

    Nån som vill dela med sig att festprogramsinnehåll kanske??? :D

  • TokMaijan

    man kan tro att jag ska gifta mig imorgon för nu har jag även färdig ställt vårt vigselprogram såsom jag an tänka mig att ha det men det kan ju komma o ändras när vi träffar prällen...mailar det till er...

  • TokMaijan

    jag har gjort den i publisher men jag gör om den snabbt i word så att alla kan öppna den...hold on...

  • TokMaijan

    f*n!!! :[
    det går inte att kopiera in mitt vigselprogram i word så enkelt som jag trodde. Orkar inte knåpa ihop ett likadant i word. Men ni som har publisher kan få ta del av det. Säg till om ni vill ha. Jag har mallar i word om ni vill haa.
    Jag tar med mitt vigselprogram på nästa träff...

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Som sagt håller jag på att bli knäpp Glömde helt att bifoga monogrammet Ska göra det nu hihihi.

  • onsdag i oktober

    Har träffat prästen nu. När vi först såg henne tänkte vi att hon blir kanske inte alls kul. Hon var dock helt underbar. Nära till skratt, varm och go. Nu vill jag gifta mig

    Fick en del förslag av henne om ändringar i ordningen. Tror det blir bra.

  • Åre bruden 07

    Åhh vad skönt att det kändes skönt med mötet med prästen

  • brud 11/11

    hej onsdag...

    vad hade prällen för förslag då?
    kan du inte dela med dig, vilken ordning o vad som måste vara med i löftena? vi ska oxå ha egna löften då min blivandes förra fru gick bort tragiskt o hastigt så det känns inte rätt att stå o säga till döden skiljer oss åt...

  • Åre bruden 07

    Hur blev det förresten med smink kursen som ev Tokmaja (?) kompis skulle hålla?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??