• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • Gabbies

    Mia81.. ja jag har funderat på när du skulle bli det.. du har ju varit supercool..

  • junibrud2006

    Mia81 - vänta två veckor... Lycka till nu med allt det sista!

  • junibrud2006

    Hej hopp! Har varit lite frånvarande ett par veckor, men nu är det full swing igen. Lycka till alla som gifter sig till helgen. Och snart måste vi ju ha en träff igen.

    Fyll i dag som passar er:
    BT-träff hemma hos junibrud. Respektive välkomna!
    Tisdag 5 september - Junibrud2006
    Onsdag 6 september - Junibrud2006
    Torsdag 7 september - Junibrud2006
    Fredag 8 september - Junibrud2006

  • Mia81

    Supercoola Mia is back!! Nerverna är under kontroll igen och allt känns superbra. Jag var och provade klänningen i dag, det var meningen att jag skulle få hem den men den satt tyvärr inte perfekt så jag får den på fredag i stället. Då ska jag även hämta ringarna och på onsdag ska jag iväg till frissan för provuppsättning. Det är full rulle hela tiden fram till bröllopet känns det som, men det är jäkligt kul och jag ser verkligen fram emot bröllopsdagen.

    Jag skriver inte upp mig på listan för jag är nämligen på BRÖLLOPSRESA då!!:D

  • junibrud2006

    Vi kan ju skjuta på det ett par veckor om du vill vara med! Självklart! Var åker ni???!

  • Mia81

    Vi åker till Nice nu efter bröllopet sen tar vi en resa till Japan i april nästa år. Klart jag vill vara med på träffen men vi kan ju ha en till typ i början på oktober eller nåt. Vad tror ni om det?

  • junibrud2006

    Absolut! Träffar är skojsigt. Nice låter underbart - men Japan... Avundsjuuuuk!!!!!

  • Gudinnan

    Vill bara varna, eller informera, alla harliga Vasteras-brudar som ska gifta sig nasta sommar om att det ar SM i friidrott i Vasteras. Vi hade namligen bokat Stadshotellet och nar vi forsokte prel boka rum at vara gaster sa var ALLA rum prel. bokade i 3 helger!! Vilket datum SM kommer ga ar namligen inte helt klart an. Sa ni som ska gifta er i Vasteras nasta sommar, prel boka rum redan nu for att vara pa den sakra sidan.

    Trevlig helg till er alla!

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!