• junibrud2006

BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

Gamla och nya brudar - välkomna!

Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

• Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • Gabbies

nej jag hoppas att det inte blir det.. :) Jg önskar er så klart all lycka!

Men vi är alla olika och jag skulle aldrig få för mig att bussa iväg gästerna mitt i natten till en helt annan stad.. men det är ju just för att vi alla är olika och det är ju en jäkla tur eller hur.. :)

• Fredrica07

Eftersom vi har festen mitt ute i ingenstans så måste ju vi bussa iväg våra gäster och då spelar det ju ingen roll åt vilket håll de åker (hoppas vi i alla fall). Men jag förstår om det blir lite svårare om man gifter sig i Västerås... Vi försöker också få tag i någon snygg bil som ska köra oss till vigseln, har du några tips?

• Mia81

Gabbies: Vi var på Finska Föreningen imorse och disskuterade detaljerna runt middagen. Då kom det fram att dom har glömt säga till oss att vi måste betala 450:- varje timme efter 24.00 som festen håller på, plus 450:- för en timmes städningen. De tre ur personalen som lagar maten måste stanna kvar tills festen tar slut, oavsett om det finns nåt för dom att göra eller inte. Så tänk på att det blir inte så billigt i slutändan.
    Det kostar dessutom 150 :- för att låna grillen (inkl. grillkol) och "kylrummet" dom snackade om är egentligen ett rum med ett vanligt kylskåp i.

• Chokladtårtan

Vi kommer ju inte ha festen mitt inne i Västerås, så det kvittar ju lite var de får sova.

Fredrica07

Var skulle ni ha festen?

• Gabbies

Maria: vadå långa grillen? vad ska ni grilla för något? Vad kostade personalen innan kl 24?? du sa det men jag har så dåligt minne.. du kanske kan skicka över ett mail till mig om du orkar med alla prisuppfigter som ni har fått?

• Gabbies

uppgifter ska det stå så klart.. :)

• Mia81

Gabbies,
    Kommer inte åt min mail men lite snabbt så kostar det...

• Gabbies

ursäkta om jag e dum i huvudet men vadå utöver dom 1500 du redan betalt? är det personalen fram till 24 du menar då eller? och dessa priser är utan mat alltså.. jaja det blev inte så billigt i slutändan alltså

• Mia81

ja, jag menade dom 1500 fram till 24.00. Vår mat kommer kosta 140 kr/person för tvårätters inkl. kaffe/the, mineralvatten, lättöl och bröd.

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!