• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • Chokladtårtan

    Hmm, jag och sambon funderar faktiskt på att byta datum nu, vi såg att den 18 augusti nästa år är på en lördag, och vi blev ihop den 18 april och vi förlovade oss den 18 oktober. Vi hade tänkt gifta oss den 18 juni, men flyttade fram ett år, men den 18 augusti? Finns det blommor kvar ute då?

  • w2b!

    riikka - du har mail!!

    gabbies - jag vet hur det är att planera med "liten" budget! Svårt, och då är det bara bra om man kan sprida ut kostnaderna över många månader! Var ska ni gifta er?

  • Gabbies

    vi gifter oss i skerike kyrka och har festen på lövudden.. själv?

  • w2b!

    gabbies- nej men vad kul! Vi gifter oss i Lövuddens kapell och har festen där också. Att det blev Lövudden för hela slanten var att vi har många gäster utifrån och som kommer från utlandet. Dessa kan vi hämta upp på fredagen och de bor på hotellet. Sedan är vigseln, festen, och övernattning på samma ställe utan massor av transporter! Dessutom kommer vi att ha gemensam lunch dagen efter så vi firar lite i "dagarna 3"!
    Hur är ditt intryck av att fira på Lövudden? Jag kommer ha massor att säga om det när vi väl har gift oss och varit där och firat. Men jag är inte nöjd med vad dom kallar bordsdukning etc så jag kommer att göra allting själv! Sedan har det kommit till massor med saker eftersom dom inte har några rättigheter. Vi måste även ha med oss alla glas etc, vilket jag inte hade trott!! Men, hur som helst så är läget vid vattnet oslagbart!! Eller vad tycker du?

  • Chokladtårtan

    Så, det blir ändrat, det blir den 18 augusti istället. Är ju mer vårt datum.

  • Gudinnan

    Junibrud2006 - Hur var bandet ni anlitade? H&B om jag inte minns fel? Sjong de i kyrkan ocksa? Hur lange spelade de pa kvallen? :)

  • junibrud2006

    Gudinnan - De var helt suveräna! Har bara hört positivt från alla gäster och vi är jättenöjda. Det blev bra drag på festen och det var väldigt trevligt att kunna stuffa loss och sedan gå ut en stund i sommarkvällen. Vi anlitade även sångaren i kyrkan och han sjöng två låtar han inte gjort tidigare hur bra som helst. Rekommenderas varmt!

  • junibrud2006

    Just det. Vi gick vid 01.30 och då spelade de fortfarande. Tror de körde till cirka 02 på natten.

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!