• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • junibrud2006

    Tack alla för igår! Var lite seg imorse men nu efter ett rejält träningspass börjar man bli människa igen!

  • Gabbies

    haha tänkte precis på det förut att undra om det gick bra för dig att komma till jobbet idag... :)

  • Mia81

    junibrud: Jag ringde Savoy igår och bokade håruppsättning och naglar. Dom skulle ha 800 kr för nagelförlängning, sa inte du 400 kr?

    Gabbies: Jag kommer inte åt bilderna just nu men jag mailar dom så snart jag kan.

  • junibrud2006

    Jodå. Inga problem att komma upp, men lite seg. Men det får man ta när man har trevligt!

    Mia - Om du måste göra helt nya, alltså bygga, tar de det priset. Jag trodde inte du skulle behöva det. Typiskt...

  • Mia81

    Grundpriset för uppsättning är 1800 kr, inkl provuppsättning, men eftersom jag ska ha så enkel frisyr så trodde hon att det skulle kosta mellan 1200-1500 kr. De flesta frisörer tar runt 1500 så jag tycker det är ett helt okej pris.

    Vi var ute med fotografen och kollade fotoställen idag. Vi hittade några bra ställen vid kyrkan, det finns en helt underbar allé där, samt att vi kommer ta några bilder vid Finska Föreningen.

  • Gabbies

    japp jag har sett allén vid barkarö kyrka, det e jättevackert.. Men nu har jag kommit på varför den kyrkan inte var ett alternativ.. typ det enda kravet jag hade var att kyrkan skulle vara vit.. där föll det..

  • Chokladtårtan

    junibrud2006

    Söt kisse. Kattbebisar är grymt söta.

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!