• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • junibrud2006

    Nu har vi eventuellt skaffat en katt till - en liten lekkompis till vår sötnos!

  • junibrud2006

    Jajamensan. En liten kattbebis på elva veckor. Ska hälsa på honom på söndag. Tar med bild ikväll!

  • Fröken_06

    Hejsan alla Västeråsare!
    Jag undrar var ni alla har köpt era ringar? Vi var och tittade på Bronsil i Munktorp men jag hittade ingen ring som kändes "som min". Var rekommenderar ni att gå?
    Jag och min m2b är Västeråsare men gifter oss på annan ort den 14oktober så jag hör väl inte direkt hemma i den här tråden..

  • baby

    2006-07-27 22.44 baby

    Prova guldsmeden i skrapan de är duktiga
    och gör mycket egna ringar

  • junibrud2006

    Jag rekommenderar absolut Atelje Lennart i Tillberga. Vi gjorde våra ringar där - 3000 kr billigare för bättre kvalitet och tyngre ringar!

  • Fröken_06

    Tack så mycket för tipsen, ska kolla upp dom imorgon.

  • Gudinnan

    Froken 06: Jag kan varmt rekommederar Bronsil Munktorp. Men ga direkt till deras verkstad och rita upp er aringar for guldsmeden, Stig-Goran Persson. Han ar kanonduktig. Har bla. gjort halsbanden till serien Riket...har nog namnt det forut. ;)

    Vi gjorde vara ringar hos honom och ar jatte nojda. Bra pris fick vi ocksa, ringde runt och kollade med andra stallen och han var mycket billigare.

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!