• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Eruraina

    Jupiter2 :

    oh det är inte långt kvar då...! Spännande. Nervös? Vad skall du ha för en klänning? Ja, jag har svårt för och låta bli med att fixa sakerna.. Tror att tidne går fortare om jag gör allt i tid.. Hoppas jag slipper bli stressad. hatar stress.

    har ni gjort era inbjudningskort själv?

  • Jupiter2

    Jepp jag gjorde inbjudningskorten. Har inga bilder på dem, men funderar på att lägga upp en del bilder snart.
    Klänningen är en halterneck, Forever yours, som är ganska enkel med en massa gnistrande pärlor runt om halsen.

  • Eruraina

    Jupiter2 :

    Forever yours har många fina, har kollat på deras hemsida. Så fina! =)

    Längtar så efter få min egen klänning, kan knappt bärga mig.. *ler*

    Vi vill inte betsälla, vi vill göra själva, för få det lite mer personligt. Men ingen av oss är så pyssliga. så vi måste hitta någon som kan göra åt oss. Får väl se hur det går!

  • Eruraina

    Jupiter2 :

    Måste verkligen säga att både tiaran och klänningen var skit snygga.

    Era inbjudningskort var häftiga, lite annorlunda än vad jag sett innan. men de var snygga! =)

  • chai

    Eruraina
    ni gifter er inte förrän nästa år... beroende på hur många inbjudningskort och när de ska vara klara så _kanske_ jag kan hjälpa till

    jag är pyssloman och framförallt kortpysslare... kan säkert hjälpa till att spåna fram ideer som funkar även för "inte så pyssliga" att pyssla ihop... och har jag tid hjälper jag gärna till med pysslandet så länge ni själva står för pysselmaterialet och bestämmer designen...

    hojta till om eller när du vill ha ideer bara

  • chai

    Jupiter2

    den tiaran var jättefin! och korten var inte tokiga de heller...

  • Eruraina

    chai :

    nämre bestämt 7april 2007... bara 9månader kvar nu hihi...tiden går fort... snart 1år sne han friade. känns sjukt.. *haha* Vi tror att det blir runt 40inbjudningskort.

    tar gärna emot hjälp, då jag inte har tålamod för och pyssla med så mycket. Ett eller två är max på sin höjd.

    Vi har spånat om att de skall gå i vitt, ljusgrönt och ljusblått, då dte är vårt färgtema. Eller i något av de färgerna i alla fall. *ler*

  • chai

    finns lite varianter på hur man kan göra för att det inte ska vara så tålamodsprövande att tillverka korten... men jag behöver ju inte fylla denna tråden med det... sätter igång att skriva lite i
    www.brollopstorget.se/Forum-1-32/m1610837.html
    istället...



    och annars kan vi alltid ta en diskussion på mail...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3