• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • bebop

    Ninni75

    Välkommen!

    tjejer Hur var fikan? Jag hade tänkt åka in, men så spydde Ebba i grannens pool... Det visade sig bara vara en rejäl kallsup, men jag vågade inte chansa. Jag var riktigt sugen på att höra detaljer från povs bröllop.

    Har du fått fotona än, pov? Vi ska ju också ha Daniel. Är lite sugen på att se dem.

    Har fortfarande inte hört något om min klänning. Borde den inte ha kommit nu? Ska in till stan på torsdag och lämna in ringen och då tänkte jag att jag skulle kolla klänningen samtidigt. Nästa vecka ska jag till frissan och diskutera frisyr + tona håret. Det börjar närma sig!!!

  • pov

    Ninni75

    Välkommen :D

    Fikan var trevlig, fast vi var bara tre stycken.
    Vi ska träffa Daniel nästa vecka och kolla fotona. Ska bli såååå skoj!! Han sa att det var många roliga bilder.....

    Bebop

    Vad ska du ha för smycken till din klänning?? Kanske svårt att svara på när du inte sett den :)
    Hur lång tid är det kvar nu??

  • Jupiter2

    Jo, det känns ganska bra. Jag har inte gått till jobbet i dag heller fö rjag vet liksom inte om migränen är över... Jag hade ett anfall i natt, som jag bruakr ha, men det var mycket mildare och över på bara en halvtimme. Sedan dess har jag inte haft något annat än stickningar bakom ögat. Så det har verkligen blivit bättre. Ska dit igen imorgon. Förhoppningsvis blir det ännu bättre efter det!

    Har börjat baka lite pajer nu... Till bröllopet. Suck, gör nog bara ett par stycken idag.

    Ninni75: Välkommen och grattis! Var bor du? När ska du gifta dig?

  • Ninni75

    TACK alla för välkomnandet.

    Jupiter2: vi har ännu inget datum för när vi ska gifta oss, men jag skulle tro att det blir under senare delen av nästa år......... Har förstått att det är "lite" att fixa med så tiden får utvisa var/hur och när det blir.

  • Jupiter2

    Jo, det är en del att fixa med.. Men det beror också på hur mycket man vill kontrollera själv. Vi är nog ganska många här som är noga med detaljer... Suck!

    Apropå att fixa saker: Nu har jag bokat smink-Åsa!!! Hon blev hur paff som helst när jag ringde och förklarade vem jag var. Men hon blev glad! Jag varnade henne att det skulle kunna bli fler brudar som ringer eftersom vi var så imponerade av Pov:s sminkning. Provsminkning 8 juli! (Samma dag som de tar min blivande till svensexa...)

  • Izunia

    ah vad bra! Pov sms:ade henne igar om hon kunde rekommendera henne sen ska jag ocksa ringa! Vad tog hon för pris?

    Välkommen Ninni!
    Det är bra att ni har gott om tid...det dyker alltid upp saker som behövs...:) även 2 manader innan bröllopet!

    Mina ringar kom idag förresten!! :D

  • Jupiter2

    Izunia: Blev de som du ville ha det??

    Skäms lite nu... Men frågade inte henne om pris. Jag är bara glad att jag slipper Make-up store och att det blir billigare. (Hon lär ju inte ta 1000 kr) Hoppas jag...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3