• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    vilken fin slöja du hade ;)
    trivdes du med den?

  • Vårbrud -06

    Ja jag hade på den hela dagen och kvällen. Kände mig både kvinnlig och vacker i den.

  • yrvädret

    Åh, så kul ni ser ut att haft, Vårbrud!! Nu börjar jag verkligen längta till mitt!!

    1(!) månad kvar idag!! IIIhhh

    Uj, då om en månad vid den här tiden så är vi alldeles nygifta

  • Princessdiamond

    å idag har vi varit gifta i två månader :)

  • Vårbrud -06

    pirrar det yrvädret när du tänker på det? hihihi

  • Princessdiamond

    sådå.. då ska jag snart stänga av datorn.. vi ska väl FÖRSÖKA sova ett par timmar innan det e dags att gå upp igen..

    men vi kommer va ute på nätet även under resan.. måste hålla kontakten med de här hemma emellanåt :)

  • yrvädret

    Vårbrud - det pirrar något fruktansvärt! Fast jag längtar otroligt till Dagen. Jag har haft hur mycket "mar"-drömmar som helst om det:

    Att vi helt plötsligt ska gifta oss månaden innan bröllopet, att klänningen inte är klar, att vi har missat alla dekorationer till festlokalen och hur mycket annat.

    Men det konstiga är att jag i drömmen alltid är lika lycklig och glad över att jag är T:s fru så jag bryr mig överhuvudtaget inte att allt går som planerat Och jag är lika lyckligt (fast lite lättad) när jag vaknar. Kanske är det därför jag inte är ett dugg orolig inför bröllopet.
    Det värsta jag har drömt den senaste månaden var att jag och T hade gjort slut och jag var jätteledsen för att det var försent att göra något åt det. Det enda jag tänkte på var att jag aldrig skulle få kyssa honom igen, aldrig få sova brevid honom, aldrig sitta och mysa i soffan eller äta frukost tillsammans igen. Det värsta i drömmen var att vi fortfarande var vänner och satt i samma soffa och längtan att till att få röra honom var bedövande. Jag kan ju säga att lättnaden var enorm när jag vaknade och insåg att allt var en dröm och min älskade fortfarande låg och snusade och sov brevid mig...

    Jag hatar verkligen dessa "förlora"-drömmar, låt mig drömma om sönderslitna brudklänninga - vem bryr sig - men jag klarar inte av dessa drömmar om att jag inte får vara med T längre. Blää - inget roligt!

  • MiNik

    GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!!!

    Yrvädret, låter som du har svårt att slappna av även när du sover *ler*, det blir nog bättre sen.

    Princess, ha en underbar semester...

  • MiNik

    Vårbrud,
    tack för tippset på psalm.
    Tittade in i ditt album och åter igen du var sååå vacker.
    Var hade ni festen?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4