• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

    snitte:
    vad kommer det kosta i slutändan för själva företaget alltså? inte kapital för matrialet.

  • Lanzara

    hOhOOOO....(Måste skaka lite liv i tråden innan jag börjar läsa på finskatent!)

    Trevlig helg!!!

  • MrsNyberg2B

    Riktigt dött....

    Jag har köpt tre par skor idag! För att muntra upp... Och så har jag sett en kyrka, som vore jättefin, om vi nu skulle gifta oss i just en kyrka...

  • Pumpkin

    Hörrni tjejer, har ni sett att nya numret av Allt om Bröllop har kommit ut? Jag har nyss suttit och dregglat över de fina ringarna som de hade med i det här numret. Och allt annat fint förstås

  • Lisse_

    vad ska ni ha på bordena då tjejer?
    Jag tänkte ha det så enkelt som möjligt. närmare 50 st likadana värmeljushållare har jag till broden iaf. från ikea. min svärmor har det.
    sen blir det väl bara några fina blombuketter, om vi inte skulle ha ensamma rosor i några vaser.
    mer krussidull behövs nog inte...
    Min svärmor går blomster/dekorationsutbildning så hon kan nog ordna allt fint =)

  • Lisse_

    stavfel, orkade inte läsa igenom .
    Men jag pratar iaf om bordsdekorationen till middagen :)

  • June20

    Pojken har varit sjuk i ett par dagar nu s inte vart så roligt o hans astma kickade in helt o hållet med pga ont i halsen o febern. Lät som en gammal gubbe som håler på o dör för han inte får sin syrtub! :(Visa tillfällen har det låti t riktigt äkligt som han verkligen höll på o dö så ja mår dåligt o försöker tjata om att han ska åka till sjukhuset men han ville inte.

    Lisse_:
    vilken färg ska värmeljushållarna ha?

    Vi har köpt(läs JAG!har sprungit över hela stan i 2hand butiker/loppisar o prutat) 3st candelabrar i mässing jag behöver bara en till. De har 5 armar o sen har vi ljusmanchetter med hängande kristaller på som jag lyckades hitta på Göfab10an för 5kr/st!!! :D Ja köpte typ 30st HAHAHAHA....Ska ha kvar visa efter bröllopet med.
    Sedan ska jag knyta fast sidenband o ett fransigt band runt halsen på candelabrarna så ska bara hänga o dingla typ. Enkelt e finast och stör inte plaseringen av servett,porslin o glasen.

  • Lisse_

    dom är genomskinliga, vissa blått genomskinliga med.
    men just värmeljushållarna spelar inte så stor roll hur dom ser ut bara dom är likadana. o det kanske inte är det lättaste eller billigaste o köp ett tiotal jättesnygga. bättre att ta vad man har :)
    kanske lägger lite rosenblad på bordet? kanske några godis skålar?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2