• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

Jobbat, och upplevt att jag har fått mitt "kall" i livet.. Det var ju iofs ganska schysst att det helt plötsligt är glasklart vad man ska bli och när man helt plötsligt har en hel plan på fortsättningen... av livet alltså (förutom bröllopet-det fortsätter ju lixom därefter också).

• MrsNyberg2B

Lisse - du har så rätt, det finns bra med alla årstider ju. Egentligen kunde man kanske satsa på fyra bröllop, alternativt ha de fyra årstiderna som tema.. Det vore ju iofs ganska ql. Anledningen till att vi bestämde det datumet var mest för att det var sommar, det var före midsommar och det är m2b's födelsedag, så han ska komma i håg det....

• Lisse_

Vi får ha vårat sommarbröllop, sen om 30 år kan vi ju "förnya" våra löften med ett vinterbröllop.. ;) hehe

• lillithsmamma

Lisse_ förnya bröllopet kommer jag defentivt göra om några år då med ha vit brudklänning och hela faderullan ;)

• lillithsmamma

lite synd att man inte såg schlager då sett minen på många som inte förväntade sig finskarna vinna , men håller med att carola är förbi :)

• lillithsmamma

Lanzara har skickat en länk till dig på svartbrud :)

• Lanzara

lillithsmamma: Tack tack!

Jag började annars fundera på en grej, när kommer ni andra att börja gå i affärer för att prova klänningar/köpa klänning?

Nu blir det läggdags för mig! Gonatt tjejer!!

• Lisse_

Om jag inte hittar det jag ska på internet så kommer jag nog att börja gå o leta klänning och sånt i affärerna ett halv år innan ungefär...
    Ni då?
    fast sen vet man ju inte, man blir ju så otålig.. ;)

• June20

Jag har redan provat en model på den korsett som jag ska ha, ska bara ha annat tyg på den så jag har även sett tygproverna för just den o valt ut rätt färg.
    Har inte provat någon klänning innan el ens en kjol till korsetten eftersom kjolen ska sys. Men jag funderar på att gå o prova visa klänningar senare i sommar el nästa år för att vara säker på längden på släpet, vad som är bekvämt liksom.

• lillithsmamma

Lanzara kommer nog köpa klänning pröva den i september iår vill vara ute i god tid innan pga de alla problem som dyker upp hela tiden här på bt :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2