• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Snitte- 5/7-2008

    Hej hej!!

    Jag har pratat med min sömmerska och ska nog snart köpa tyg till klänningen... men vi ska nog inte börja sy förrän nästa sommar just för att man inte ska sy upp i fel mått och så...:)

  • Pumpkin

    Lanzara

    Jag har nog hängt här ungefär lika länge som dig faktiskt

    June20

    Självklart ska man inte vara försent ute, men jag tror 6-12 månader innan blir bra faktiskt. Risken är ju också mindre då att kroppen ändras drastiskt = mindre risk för att ändringar måste göras.
    + som Lanzara sa: Man hittar nya favoriter hela tiden!

  • lillithsmamma

    hmm skulle nog tipsa på att efter jul började jag hänga här kommer inte ihåg när jag vart medlem dock .

  • June20

    japp sen blir det grönsak o frukt diet den sista månaden el veckan om nåt går fel med vikten för dem 2sista kilon som ev råka vara i vägen HAHAHA....nä men ni fattar ;)

  • Lisse_

    Usch, jag är inne i en svår period nu.. massa skit bara.
    Så i lördags natt så mådde jag väldigt dåligt att jag låg och tänkte på om jag o min blivande bara kunde åka iväg och gifta oss utan några andra.
    Kan ju ha fest senare..
    Jag vill bara att det ska vara han och jag. NU
    :)
    kan ju knappt vänta.

  • MrsNyberg2B

    Lisse - så kände jag också, ungefär samtidigt som du... Helt plötsligt kändes Las Vegas som ett bra alternativ och slå ihop det med bröllopsresa och så kommer man hem och har en riktigt härlig bröllopsfest! Två år är så låååååååååång tid, även om man vet att det kommer gå jättefort, och att man knappt kommer hinna tänka...

  • Lanzara

    Neej, här kommer jag också!!

    Jag funderar lite på ringar. Hur skall era se ut?

  • Pumpkin

    Jag har också suttit och funderat över vart alla tagit vägen idag

    Lanzara
    Jag vet inte riktigt, ändrar mig ju hela tiden... Men jag ska ta och lägga upp nåra bilder på svartbrud nu så får ni se

  • Lanzara

    jaaa.... alla är väl lite deprimerade av vädret antar jag?!

    Jo, det är roligt med bilder! Dessutom bra att man där också kan visa sina favoriter så behöver man inte länka en hel massa!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2