• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    September i år låter lite väl ambitiöst för mig. Tänk hur mycket kroppen kan förändras på två år!
    Jag kommer nog vänta till september nästa år typ, alltså ca 1 år innan.

  • lillithsmamma

    MsNordqvist jag vill köpa den då men :) det är vad jag kommer göra :) men låter kul att du vill vänta iallafall :)

  • Pumpkin

    Ja alla ska ju göra som dom vill Men för att undvika att behöva lägga ut ÄNNU mer pengar på klänningen så väntar jag så länge som möjligt

  • MrsNyberg2B

    Kan inte svara för de andra... Men jag har iaf jobbat.... Så vansinnigt trött, å så hittade jag inte mina glasögon i morse, så jag var tvungen att köra utan (sen kom jag på att jag hade kunnat ta bussen, eftersom det var tisdag och inte helg). Om man har en tvåa, tycker man att det kanske inte är så svårt att hitta saker, men det är helt omöjligt, tydligen..

    Jag ska nog inte heller börja prova klänning förrän tidigast ett år innan... Visserligen så har jag ju en favvis, men jag menar, det vore trevligt om man inte behövde kämpa med att hålla vikten och tänka på det konstant i två år. Skitjobbigt ju.

    Idag har våran upptäckigaste unge (katt) gett sig ut ur bolådan... Hon kom iaf minst en meter därifrån, och typ, två decimeter ifrån garderoben...

  • Lanzara

    Jag är här!! Men BORDE inte vara här eftersom jag borde lära mig hur den religiösa situationen har sett ut i Finland från ca 1000-talet tills IDAG! Någon som är avundsjuk?

    Men nu kände jag mig så duktig att jag unnade mig en liten BT-paus!!

    Jag tror att jag vill köpa min klänning MAX ett år på förhand. Men då skall det verkligen vara en verkligt speciell (ifall jag köper så tidigt). Jag har på några månader på BT (oops, inser att det snart är ett halvt år!) hittat nya och speciella favoriter hela tiden!! Därför vill jag vänta till gärna ca 6 månader innan före jag köper den vackraste klänningen av alla!!

    Hur länge har ni hängt här? (och varit registrerade) Själv började jag vara här nångång kring jul... En underbar upptäckt, men ack så tidskrävande!!

  • MrsNyberg2B

    Jag har hängt här hur länge som helst... Innan jag ens planerat att gifta mig. Men inte alls särskilt aktiv förrän då... :-O

  • June20

    Bara ni inte inhandlar era klänningar typ 2mån innan själva bröllopet! I FALL ngot skulle hända så som sy upp, sy om etc etc eftersom skräddare brukar ha fullt upp hela tiden och är det mycket jobb att göra så tar det ju längre tid...
    För hoppningsvis har vi ju alla hittat drömklänningen innan i god tid eftersom vi alla e ute så "tidigt" ;);)
    Läste förrut om någon som skulle skaffa sig en klänning 3-1mån innan själva bröllopet...då tycker jag att man inte kan ha så stora krav på utseendet av den ifall man vill ha den o den o DEEEEEN detaljen måste ju vara med etcetc

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2