• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

    tjejer tyck till vilken klänning och smycken passar bäst med min tiara inne på bilder på svartbrud mina bilder ?

  • lillithsmamma

    MsNordqvist tack för svaret visst är den vacker ?

  • June20

    Lanzara:
    man kan gifta sig på museum med ;) hehehe....om dem tillåter det sådant har blivit hipp i GBG har ja märkt, va själv lite inne på det men hittade inte riktigt vad jag ville ha.

  • June20

    lillithsmamma:
    Jag har börjat fundera på den biten igen med buketten....ska ja ha levande el siden blommor ialf?! Saken e att jag vet imte riktigt om ja kommer klara av att torka dem rätt sedan och dem kommer tappa massor av den fina gröna färgensen :( Jag köpte nyligen en grön ros för att ja bara kunde inte motstå den- för ja bara älskar dem :). Sen när ja hängde den upp o ner för att test torka den så blev den så trist liksom, lite ljusbrunt på visa bitar.
    Samt nu så har ja hittat siden rosor som ser väldigt äkta ut-vilket dem inte brukar göra vanligtvis pga dålig form o nyans!
    Om jag har siden komer dem förvaras exakt så som jag hade dem på bröllopsdagen, fylliga o korrekt fägnyans.
    Annars vet jag att jag ska ha gummiträds/skelett blad runtom och några prismor dinglandes i den samt en trollslända ja gjort av Panduro matrial(vita fjädervingar, grön piprensare med en snurrad ståltråd runt som jag trätt glaspärlor på-ska nog sätta ta kort o sätta upp på "min sida" senare). Jag ska def göra buketten själv ialf. Har lyckats få chansen o prova på bindning nu på extra jobbet som du såg förut på min sidan.

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer

    june20 låter jätte fint! kul att kunna vara med och göra så mycket själv! :)

    Jag är inte så händig så jag anlitar nog folk tyvärr.... Nyss hittade jag en rolig sida där man kunde hyra dekorationer till kyrkan... (blommor) och sedan en annan med ballonger... vore kanske kuol att ha ballonger överallt... men jag vet inte... har inte tänkt i de banorna föriut så det kankse blir fel...

    Nu ska jag gå och kika in svart brud lite mer.. :)

  • Helmborn2B

    God morgon!

    Guud va underbart det är med lördagsmorgonar! Halv ligger/sitter i sängen med en cappuccino och med datorn i knät. Brukar inte tänka på det så mycket men idag blev det som någon uppenbarelsekänsla om hur härligt det faktiskt är att inte behöva stressa igång på morgonen. Helt OT kanske och en aning flummigt men jag var bara tvungen att dela med mig av min nyvunna lördagsmorgon-optimism.

    lillithsmamma: Jag vet hur buketten ska se ut och så, eventuellt kan ju någon blomma tillkomma/tas bort.
    Buketten kommer jag inte göra själv, men jag har börjat att funderar på om det skulle vara kul att göra blomarrangemangen till borden själv... Det är väl bara till att öva då.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2