• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    Hur många av er tjejer är medlemmar på www.svartbrud.se? Kul att man kan ha bilder där ju. Har lagt upp en bild på mig, en på M2B och en på våra katter om ni är nyfikna! Heter samma sak där som här.

  • Mysan98

    Kände mig så illa tvungen att bli medlem på svartbrud.se när du frågar så där ;) Så nu kan jag svara på frågan - ja jag är medlem :)

  • lill mama

    June20: Tur att jag frågade här :-S men nu vet jag, tack för svaret, men då blir det nog inget kyrkligt bröllop för vår del. Det är jättemysigt med kyrkor men vi är inte troende, så det skulle kännas dumt att bli vigd av en präst.

    Lanzara: hesidan som min fästman har kollat in (Maldiverna)är, www.indsen.se. Där hade de massa information om maldiverna!

    Jag har varit inne på svartbrud.se men jag visste inte att man kunde bli medlem...ska kolla upp det nu

  • lill mama

    SVARTBRUD:

    MsNordqvist
    Lanzara
    June20
    Mysan98
    lill mama

  • Lanzara

    Japp, tack June20, jag är alltså också medlem, men har för tillfället ingen bild av migdär... Men det kommer kanske

    lill mama

    Tack för länken, skall kolla in den imorgon kanske, jag är ju fullt uppe i eurovisionen nu, någon annan??! Borde gåoch lägga mig, men jag vill ju gärna se resultaten.

    Hihi, vi skulle också gärna kanske ha bröllop på ett slott, men tyvärr finns det inte många sådana i Finland... För som ni kanske vet så hörde vi till Sverige den tiden när de byggdes och då var vi inte "mycket värda"!

    Krya på dig lillithsmamma!!

  • June20

    Lanzara:
    Vart i Finland bor ni? stad?
    Nån ruin borde väl finas el något dyligt som liknar en borg/slott. Kanske inte lika gammal men kanske nån som bygt en mini kopia på nåt slott el en smedja/gammalt hus i sten? :)

  • lillithsmamma

    SVARTBRUD:

    MsNordqvist
    Lanzara
    June20
    Mysan98
    lill mama
    lillithsmamma

    även medlem nu :)

  • Helmborn2B

    SVARTBRUD:

    MsNordqvist
    Lanzara
    June20
    Mysan98
    lill mama
    lillithsmamma
    Helmborn2B

    Har inte lagt upp bild eller nått än... får bli kvällens projekt.

  • Lanzara

    June20: Hahaa, nä jag tror faktist inte det. Bor för det första på landet (inte så långt från en liten stad, men...) Vid kusten iaf, mitten av Finland ungefär!
    Vad jag vet är det ca. 350km till närmaste slott... Och jag antar att det är mer som ett museum, eller jag vet inte, har aldrig varit dit. Men vi skall i alla fall ha vår fest vid en lokal vid havet, mycket vackert!!

    Vad roligt, skall gå och kolla in er på svartbrud nu...!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2