• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

    lill mama:
    *bliiip* vad romantiskt och va roligt! Venedig e så trevligt o fint, förutom vattnet då men man får hålla andan om man kommer för nära HAHAHA

    Undrar just hur min m2b ska palla av sitt frieri?? förvånar mig inte om det blir på restaurang-klassikt.

  • Pumpkin

    Hej tjejer, tänkte visa mig en snabbis ikväll i alla fall Ser att diskussionerna har fortlöpt utan min hjälp

    Och lill mama - välkommen!

  • Lanzara

    lill mama

    VÄLKOMMEN!! Klart du skall hänga på, roligt att se att vi blir fler... Klänningarna sen, gillade du dem? Och vilka isåfall, har på känn att jag har lagt ut flera! (de från La sposa eller Benjamin Roberts)

    Vilket mysigt frieri...
    Vi planerar också att fara till Maldiverna på bröllopsresa!! Har du något speciellt att säga om sället/bra länktips?? Jag vet inte sådär överdrivet mycket. (Men iofs hinner jag ju ännu ).

    MsNrdqvist, Ja vi KLARADE oss, men se till att det inte upprepas!

  • Lanzara

    Oj vad många smileys .

    Nu skall jag iaf fara i bastu innan jag skall till skolan om ca en timme. Hörs kanske ikväll!!

  • lillithsmamma

    Lanzara vad innnebär att man blir medlem på svartbruds sida ? hur blir man det och varför?
    lill mama välkommen hit :) vilket underbart frieri han gjorde :)

  • lill mama

    Tack så mycket alla! Känner mig välkommen

    Lanzara: Ska kolla lite mer på klänningarna, men de jag sett ser fina ut.
    Jag ska skicka lite länkar till dig om Maldiverna sen, det är min fästman som kollar upp smekmånaden och jag har mest hand om att kolla runt om bröllop

    Är det någon som ska gifta sig i Sthlm eller som kommer härifrån?

  • Pumpkin

    lillithsmamma

    Det finns en forumsida på www.svartbrud.se, där man kan registrera sig och då får man en egen sida, fotogalleri, gästbok m.m.

  • MrsNyberg2B

    Vi blir ju bara fler och fler varje dag (nästan)! Välkommen du med!!! Och vilket underbart frieri...

    Svartbrud.se är en supersida, tycker jag, man får massor av idéer och hon har väldigt mkt fina buketter och lite annorlunda grejer..

    En helt annan fråga, lite OT, men jag vet ju att jag är omgiven av idel kloka tjejer: Hur är det egentligen med anställningsbevis och grejer. Har man inget, har man väl inte något att följa? t.ex när det gäller uppsägning och sådär? För övrigt, fick jag just ett igår, efter att ha jobbat i snart tre månader.. Kanske sådär dåligt, men det var dessutom inte alls den anställning som jag hade fått.. Nämligen 20 timmar/månad utan tillsvidare anställning.. Det är det då ingen som talat om för mig. Det skulle ju iofs inte vara negativt om det inte vore för att tjejen jag jobbar åt (är PA) ska flytta och jag kan inte gärna flytta med för att fortsätta jobba, dessutom har jag "fasta" vikariat från nu till över sommaren, och jag menar det är ju inte det sämsta när man tänker att man inte har det andra jobbet kvar... (Okej, lite rörigt, jag hoppas ni förstår...) Det jag undrar är om det är fel av mig att jobba på mina heltidsvik istället för det, som jag trodde, var timanställning för 20 timmar/månad???

  • MrsNyberg2B

    Gissa om man får tag på någon när man ringer??? Neheeeeeeeej.. "möte" pffff...

    Fast jag fick tillbaka 400 spänn från telia för en räkning jag redan betalt....

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2