• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Lanzara

    MsNorqvist

    Ja, det är så ibland. Men beroende som man är kan man ju ändå inte låta bli att besöka BT! Kollade annars in att ngn hade startat en tråd för 2011: or, plötsligt är vi inte så tidigt ute!!

  • Pumpkin

    Lanzara

    Idag känner jag mig inte så beroende faktiskt. Idag funderar jag om det är en bra idé snarare

  • MrsNyberg2B

    MsNordqvist - är du sjuk? ;) Ibland blir det faktiskt väldigt intensivt, det blir det...

    Mysan - eftersom tråden växt sen igår, får jag erkänna mig besegrad och inse att det knappt finns vettigare saker (fast jag har ju faktiskt jobbat idag, och det ena har ju med det andra att göra, när man tänker på det...)

    Pannkakstårtan är åxå välkommen! Jag tycker för övrigt att pannkakstårta är väldigt gott och min blivande är kung av pannkakor...

    När det gäller gulligheten, så är min sambo väldigt gullig alltid. Däremot inte så himla ivrig när det gäller presenter... Förra året var han i Prag och Krakow, då kom han hem med en nalle (jättesöt, verkligen, absolut inget fel) tillverkad i Skogås, och eftersom jag vid det tillfället bodde i Handen (typ, någon mil till just Skogås) så undrade jag ju vart han EGENTLIGEN hade varit... :D

    Idag har vi bestämt oss för en lägenhet. SÅ UNDERBAR! Finast av alla... En trea på 73 kvm, i ett hus från tidigt 1900-tal, med öppen spis och högt i tak! Helt förälskade är vi båda två.. Så roligt. Eventuellt kan jag nu bli datanörd på allvar, när jag hittar ett schysst inredningsforum, så är lyckan total och jobbet kan bara glömma mig...

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B

    Inte sjuk, men grymt deppad och totalt oinspirerad. Och irriterad m.m på M2B...

    Låter som en härlig lägenhet! Önskar så att vi kunde flytta från den här hopplösa lägenheten.

  • Mysan98

    June20 det var jag som skulle ha snöflingstema. Den tårtan (eller tårtorna för det var ju två med flingor på) var ju hur fina som helst!!! Synd att man itne kunde förstora bilderna bara :( Såg några liknande tårtor på någon annan site och det är något sånt som vi lutar åt.

  • June20

    Mysan98:
    jo jag blev också irretard över det dålig sida igentligen isfl men dem gör väl så för att folk inte ska sno deras bilder el nåt.

  • Mysan98

    June20 Ja förmodligen... Och det kan jag ju iochför sig förstå ur företagssynvinkel. Fast som blivande brud tycker jag förstås inte om det :D

  • MrsNyberg2B

    MsNordqvist... aha, jag förstår.. Trist! Verkligen, jag hoppas att det går över jättefort! Det är drygt när det känns sådär.

    Tyvärr har jag inte några bilder på huset, förutom själva utsidan, och den säger inte särskilt mkt.. Men, sinom tid kommer det nog dyka upp.. När jag börjar fila på hemsidan t.ex. Om jag nu gör det någon gång... Jag har iaf tänkt att jag skulle vilja göra det...

  • MrsNyberg2B

    Bara fem år... Herregud.. Det går fort som attan!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2