• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

    MsNordqvist å så gulligt av honom :) är det bara min fästman som är oromantiskt eller har ni det likadant med era fästmän och fästmö?

  • Pumpkin

    lillithsmamma

    Min blivande är faktiskt ganska oromantisk. Jag påminner honom varje gång han åker bort att man ska ha med sig present när man kommer hem, annars skulle han nog sällan göra det Dom första gångerna han reste bort och kom hem med presenter så va det typ en SuDoKu-bok eller nått

    Annars kan han komma hem med blommor ibland, men bara på typ månadsdagar och sånt, sällan spontant.

  • Mysan98

    Min älskling kan verkligen skrälla till och överraska mig med någon present som jag bara så där i förbifarten nämnt att jag vill ha. Och blommor är han jätte duktig på. När jag har haft en pissdag och skriker och bråkar på honom (fast det inte är honom jag är sur på egentligen) så kommer det alltid någon liten fin blomma eller kort och då rinner bara allt av mig.

    Min förra karl däremot var HELT hopplös. Under de sex åren vi var ihop (och bodde ihop) fick jag blommor vid 2 (!!!) tillfällen och det var de enda gångerna som han gjorde något spontant. Så nog kan det variera kraftigt :)

  • lillithsmamma

    hihi frågade min älskling varför han inte kunde vara lite mera romantiskt han sa att han får försöka ändra på det :) får se hur det blir men den saken men men har ingen förhoppning :)

  • June20

    Helmborn2B:
    Jo äntligen fick jag mail, ja skickade ju till restaurangen eftersom dem tar hand om mat/lokal men det hade tydligen hamnat till fel person ialf?! hur vet jag inte? Men hon som svara var väldigt trevlig av sig. E väldigt förtjust i det hotelet för det e så gammalt. Men vi får se med kostnaderna annars e det väldigt bra reklam för dem till våra gäster att också bo där.

    lillithsmamma:
    Han säger jämt du ska inte köpa blommor o ta hem det är min uppgift! Men kommer det några? näääää...bara engång kom det o det var pga att han gjorde bort sig o var väldigt elak. Så han blev straffad o kom krypandes. Annars brukar han enbart springa o köpa marabou el gaisha åt mig...börjar undra om han vill göda mig istl? :P

  • lillithsmamma

    June20 hihi ja du får nog fråga honom om det hihi :P

  • Lanzara

    Välkommen pannkakstårtan!! Här blir vi bara fler, skoj... När det kommer närmare blir vi antagligen tvungna att ha "månads-trådar" för att vi skall få en syl i vädret!!

    Min pojkvän är ganska bra på at vara romantisk. Eller det beror ju förståss vad man jämför med, men... Han är bra på att säja gulliga saker, köpa rosor och andra fina saker!! Men FÖR ofta kan väl inget bli... Skall bli roligt sen när man bor ihop då man på helt andra sätt kan överraska varann..

    Lte lugnare dag idag på BT-fronten??!

  • Pumpkin

    Lanzara

    Ja, jag håller mig lugn idag. Är inte alls på humör för bröllop och grejer faktiskt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2