• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

    Helmborn2B:
    Hade du hittat nån klänning på nätet som du ska kopiera el ta bitar av? kan man få se ev isfl? ;)

  • Mysan98

    Nej nu ska jag nanna kudden så att jag orkar hänga här hela dagen i morgon också :) Sov gott tjejer och dröm om bröllop!

  • Pannkakstårta

    Vi har också tänkt oss giftermål 208. Just nu kollar vi på förlovningsringar eftersom att förlovningen sker till sommaren. Ni har kommit så långt. Jag har mest ideér kring mycket men inget bestämt. Det kommer nog att bli havet eller skärgården som tema på något sätt.
    Jag är väldigt pysselintresserad, men jag fattar inte riktigt hur det blir med tapeten. Är det som framsida på kortet? Kan någon förklarar för det låter intressant.

  • Pannkakstårta

    Ja de var fina, de som var på gör det själv grejen. Det ser ju inte allt för svårt ut. Det finns ju många mönstrade papper med om man är sugen på det. Jag är nog mest sugen på allt pysslande

  • June20

    Pannkakstårta:
    intressant val av nic hur kommer det sig? ska ni ha sån tårta på bröllopet? ;)

  • Helmborn2B

    June20:

    Jag har bara en bild på den i papper... men jag tänkte jag skulle försöka leta rätt på den på nätet. Då lovar jag att ni ska få ta del av min underbara utstyrsel.

    Hur har det gått med hotell Eggers förresten? Hört nått nytt från dom?

  • Pumpkin

    Morning brudar! (Eller god förmiddag kanske? )

    Måste bara säga att min M2B är himlans söt, han kom hem från Göteborg igår (sprang Varvet i lördags) och hade med sig ett jättefint halsband till lilla mig!

    Pannkakstårta

    Jag längtar också efter allt pysslande! Can't wait!
    Vilken årstid hade ni tänkt er?

  • Mysan98

    MsNordqvist så sött av honom!!!! Det är såna där saker som man verkligen kan sååå lycklig av - eller i alla fall jag :)

    Själv har jag vaknat upp med en pangförkylning. Hela halsen är igentjock och dessutom har jag feber. Som om det inte räckte med allergi *muttrar*

    Pannkakstårtan välkommen! Utan pyssel skulle min värld totalt stanna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2