• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

    Nu har jag nog suttit här i säkert sjuttiofem timmar... Jag kanske borde göra någon nytta... (blundar för den extremt stora högen med disk åt höger och den extremt obäddade sängen åt vänster.....)

  • Mysan98

    Jag är student på Universitetet och då kan man ju ibland disponera sin tid lite som man vill :) I övrigt är jag styrelsemedlem i vår basketförening och har en del styrelseuppdrag som jag också pysslar med på övrig tid.

  • Cartesia

    Vi har egentligen tentaperiod i skolan, men för en gångs skull så har jag ingen Sitter hemma och pluggar på datorn inför nästa tenta i september (15 poäng intern medicin för produktionsdjur någon?), men har hamnat här inne oroväckande ofta idag... *S* Läser till veterinär!

  • Mysan98

    Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag trots att jag varit här hela tiden så har jag hunnit köra fyra tvättmaskiner, hängt tvätten, tömt, laddat och sen tömt diskmaskinen också plus att inventeringen är nästan sammanställd. Är ganska stolt över att jag hunnit göra det OCH hängt här hela dagen. Tyvärr har jag väl inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort.

  • zica

    jaja okej då fattar jag,trodde ni hade värsta drömjobbet =P
    ne nu måste jag skärpa mig, har också massa disk. ciao så länge

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B

    Yes, den har jag varit inne på

    Kul att du gillar idéen

  • Cartesia

    Jag sitter här & funderar över ifall jag ska börja på min & frugans hemsida... Det är ju onekligen i tidigaste laget, men jag tror att jag har en pangidé på gång... Om jag börjar lägga upp bilder redan nu på klänning, förslag på inbjudningskort, roliga saker till festprogrammet, bra hemsidor etc - inse hur roligt man kommer ha det i slutet när man tittar tillbaka på allt krimskrams man höll på med Plus att man har all information och alla tips samlade, som dessutom andra kan ta del av... STRÅLANDE eller hur!!!??

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2