• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • chascona

    Hej igen!

    en sak till är aina på ki salong bra?
    hur är camila på klipp 1? någon som vet?

  • MrsNyberg2B

    Cartesia... Skitlöjligt. Frugan och fruntimmer tycker jag var coolt...

    Jag bor då i Tranås och jag är (snart) 27 år.. (och när gick de åren?????)

  • Pumpkin

    chascona

    Inte för att du inte är välkommen här, men är det inte i Skellefte-tråden du ska ställa dom frågorna?

  • lillithsmamma

    Cartesia Frugan och fruntimmer lätt bra :)
    jag bor i södermanland är nu 25 blir 26 i juli, han 26 .
    vi ska gifta oss i norgie eller här i svergie det pendlar från dag till dag men tror i slutändan det blir i norgie :)

  • June20

    Cartesia:
    GBG och är 26 nu och han 26 fast stakarn fyller 27 Dec så igentligen blir han 27 då hehe...man får inte nämna sådant han tycker han e gammal ;) själv slutade ja fylla när jag blev 24 men jag tar gärna imot presenter fortf ASG* ;)

  • Mysan98

    Jag fyllde just 33 och han blir 36. Fast inte ser jag ut att vara så "gammal" varken i ansiktet eller själen. Senast idag fick jag höra om jag skulle ha helt eller reducerat pris på bussen. Det var ju typ bara 13 år sen som jag fick åka på ungdomsbiljett *asg* Dessutom är vi som två stora barnrumpor båda två, så inte är så vuxna som våra körkort säger inte :) I övrigt bor vi i Stockholm

  • June20

    lillithsmamma:
    Det är då man undrar varför har ens dem killarna friat? el ens blivit fölovad med henne? Spec den sista då...va fan tänkte han med igentligen hon måste känna sig så liten o utkastad för alla att se ner på, skämmas inför sin familj också. Fast igentligen borde hon inte eftersom det verkar vara fel på honom. Han borde sagt hejdå LÅNGT innan han gör så här o låter henne tro annat. Ush ush ush!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2