• Fru Calice

    Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!

    Hej mina vänner!

    Gamla tråden är avstängd, men det passar ändå bra med en ny eftersom vi rullar in på ett nytt tema. Glass i Söderköping! Maj närmar sig med stormsteg och jag undrar nu bara - har ni några bra förslag på datum?

    Kram på er!

  • Svar på tråden Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!
  • Decorist

    Jag kan säkert ha bil så det löser sig alltid! Jag ska kolla lite mer i kalendern och se hur det ser ut i maj...
    Har haft så otroligt mycket att göra senaste veckorna så den här veckan är rena semestern med påsk och allt!
    Nästa helg ska min ena kör spela in en live-dvd, så då är det mycket att göra igen men det ska bli så kul!

    Ha det skönt i vårsolen! Kramar!

  • Decorist

    Just det, så har ni inget för er lör 22 april kl.19 så kan ni ju alltid komma och kolla! Det är en konsert, fast ett tv-team spelar in dvd. Blir nog riktigt skoj! Finns lite mer info på www.mercygospel.com

  • Tessan05

    Blir det glass på Bosses så är jag på, dit är det lite närmare :)

    Glad påsk på er!

  • sandella

    Hej tjejer,

    Jag håller ögonen öppna för vad Ni bestämmer Er för, men räkna inte med att jag följer med.

    Vår bebis har inte lagts sig med huvudet neråt ännu, så på måndag ska jag på vändningsförsök. Det verkade inte inte särskilt hoppfullt men jag håller tummarna för att det lyckas i alla fall. Om det inte lyckas kommer jag att få tid för kejsarsnitt senast mitten av maj.

    Marfa: hur är det med Dig och Er bebis? Bara bra hoppas jag.

    Ha det så bra där ute i det ostabila april-vädret

    /Sandella

  • na76

    Hej

    Sandella: Hoppas det går bra med vändningen. Håller tummarna.

    Föreslår att vi tar glassen lördagen den 6/5. Börjar få fullt i almanackan nu. Om Decorist kan då så kanske vi kan åka till Söderköping eller så tar vi Bosses.

  • Fru Calice

    O så råkar den 6e vara den enda helgen jag har något inplanerat... Hur ser det ut för er andra? Om det är bästa helgen så får ni strunta i mig...

    Sandella
    Lycka till!

  • na76

    Hej

    Jag kan också den 13-14/5. Hur är det med fredagen den 5/5 efter jobben, kan du då Calice?

    Tror inte vi kanske blir så många så det vore ju trevligt att hitta ett datum då de flesta kan. Ha en trevlig helg.

  • na76

    Hej

    Decorist och Tessan kan ni äta glass den 5/5 eller 13-14/5?

    Ha det bra flickor.

  • Decorist

    Hej!

    Jag kan på eftermiddagen/kvällen den 5:e, och så kan jag den 14:e hela dagen.
    Kram!

Svar på tråden Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!