• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Eruraina

    Paulinas :

    25 låter bäst..kom på att jag inte kunde den 28:e...min syster gifter sifg den 27..så är nere hos mina föräldrar över natten...

    men den 25maj kl 11.00 på lilla torg låter bra!

  • Min-Ah

    Paulinas & Eruraina och ni andra med , förstås!!

    Ja, det låter bra med kl 11.00 på Lilla Torg den 25:e! Vid "Klockstapeln" t.ex?
    Något café borde vi väl hitta, som har öppet!

    Annars får vi väl köpa fika på Domus eller något, hihi!!

  • Eruraina

    Ja, något måste ha öppet..annars kanske vi kan köpa något på domus och fika hemma hos någon...det fixar sig alltid..=)

  • dahlis

    ändrade planer för morgondagen så jag kommer inte dyka upp vid 11. Men hoppas ni får det trevligt!

  • Magnus brud

    Jag kan inte komma imorgon. Mamma ringde igår och frågade om vi skulle börjar sy upp en klänning till mig. Eftersom hon är så snäll och hjälper mig, får jag ju också ställa upp. Så jag får tyvärr missa även denna träff.Ha det så trevligt

  • jennie-06

    Hej Kristianstadbrudar! Är "ny" här. Kan någon tipsa mig om var man hittar bra frisör, make up & naglar?? Bor inte i stan, men ska gifta mig där nere i augusti!

    Tack på förhand!

  • Magnus brud

    jennie-06

    Hej och välkommen. Det finns säkert flera duktiga. Jag ska gifta mig i september och jag ska göra vid både hår och smink på skägg & lockar i Kristianstad. Jag har hört mycket bra om dem. De har jätte bra service, ordning och reda och de är ofta på utbildning. Jag var där på en konsultation för någon månad sen, och det kändes jätta bra. Man betalar 600 kr i timmen, oavsett sminkning eller håruppsättning. Hon räknade att det skulle ta tre timmar för mig. De hjäper även en att klä sig. De ska även göra vid min tärna. Annars har jag hört att "Ren hud" ska vara duktiga på smink. Min syster sminkade sig där inför sitt bröllop och hon var nöjd. Skägg & lockar har telefonnummer 044-100000 och Ren hud har nummer 044-120004.Lycka till!

  • Magnus brud

    Ja nu har man fått bilderna från fotografen. Man tittar på de både då och då, och har lite svårt att bestämma sig om man är nöjd eller inte. Visst, man ser ut som man gör. Men det är inte det. Utan vi blev tillsagda att sitta i så konstiga ställningar. Två bilder är jag jätte nöjd med, men flera ser jag så konstig ut. Men man får ju ge det ändå, men det hade varit roligare om man varit riktigt nöjd.

    Hur känner du Caja. Vi har ju inte pratat sen du fick förstoringarna.

    Jag tror väl att Magnus kommer att uppskatta bilderna mer än jag.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224