• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Amy1

    Paulinas

    Ja, jag är inte så flitig med att skriva här men läser här ofta. Planeringen flyter på bra och det vi inte har bokat än, är just bröllopsövernattningen. Tänkte börja med festprogram och bordsplacering snart, de flesta har tackat ja trots att OSA inte går ut förrän 11 juni. När var det nu ni skulle gifta er, vet att vi dragit det flera gånger men jag är lite glömsk. Är det inte så att ni är först ut?
    Förresten, tack för att du delade med dig av dina alkoholinköp det ÄR svårt att beräkna!
    Kram Amy

  • Min-Ah

    Hejsan!

    Sitter här med deklarationen in i det sista!

    Kom ju på att man ju även kan få dra av sina mobiltelefonikostnader i tjänsten...
    Har tidigare om åren inte haft en tanke på detta!!!

    Problemet är att jag inte har någon samtalsspecifikation i mitt abonnemang...

    Ringde till kundtjänst (Vodafone/Telenor) och frågade dem om man kunde få sådant i efterhand.
    Killen jag snackade med sa att jag skull prova att faxa till dem direkt och så skulle de se om de kunde faxa de gamla uppgifterna till mig.
    Han sa att det nog inte skulle vara några problem. Hoppas verkligen han har rätt!

    Är ju liksom lite bråttom, eftersom deklarationen ju skall vara inlämnad senast i morgon, 2 maj...

    Har både faxat och e.-mailat till dem.
    Dumt att det är 1 maj och helgdag! Risken är ju att jag inte hinner få uppgifterna i tid!

  • Min-Ah

    Suck!

    Har inte fått något från mobiltelebolaget.
    Men jag får försöka uppskatta på ett ungefär hur mycket jag kan tänkas ha ringt i tjänsten...
    Vi får hoppas att skattekontoret godkänner det!

  • Paulinas

    Min-ah,

    Ja, det här med deklaration. Varför spar man alltid det till sista minuten. Vi gjorde våra igår.

    Eruraina,

    Kring 7000:- gick det på.

  • Paulinas

    Amy1

    Jo, vi är kanske först ut, 3 juni är det dags. Börjar närma sig :)

  • Paulinas

    Caja och josse,

    fick mail fårn fotografen. Foto beräknas komma på torsdag, så vi kan väl försöka ses då. Jag är ledig på kvällen, så för mig går det bra!

  • Magnus brud

    Caja & Paulinas

    Tack för ifredags. Det gick ju jätte bra. Hoppas vi i alla fall på. Torsdag blir jätte bra för min del. Om ni vill får ni gärna komma hem till mig.

  • Eruraina

    Paulinas:

    då är det bara 1 månad kvar nu då..=)
    pirrigt...=)

    vill oxå ha så nära..! =)

  • Amy1

    Jag längtar också, fast det känns nästan overkligt att om mindre än 3 månader är vi gifta Så som man längtat och planerat sedan augusti Förresten är bröllopsövernattning på Bäckaskog bokad nu

  • caja

    Paulinas och Magnus brud

    Torsdag kan funka för mig.. men Nicke åker till Argentina då, och drar runt fem (vill gärna säga hej då).. och jag åker till tälje direkt efter jobbet på fre.. så vet inte riktigt om jag hinner åka till Hässleholm.. hm, men bestäm ni, annars kanske jag kan få kika en snabbis på dem imorgon kväll Paulinas.. när ska vi maila tillbaka till fotografen??

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224