• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    var inne pa Kappahl igar för att kolla slipsar..men yrade bort mig i ett telefonsamtal och gick ut ur butiken...utan att kolla slipsar!! Kom pa det nu!! :D

    Du menar nog Herr Shopen. Ska kolla där ocksa. Men de har nog samma priser som Sliipsgossen etc. ca 3-400kr/slips. Jag behöver ju 6 st sa det blir för dyrt..:( Men jag ska kolla!

  • Jupiter2

    Kan man inte sy upp slipsar? Eller blir det dyrare??

  • Izunia

    jo vi tänkte pa det..ska kolla med sömmerskan som ska ändra vara tärnklänningar. Hittar jag billigare är det nog bättre dock.

  • jespers darling

    Tjejer!!

    Igår blev jag kidnappad

    Klockan 15.00 ringde det på dörren, oroväckande många störande gånger.
    Och in kommer mina tre tärnor. De klär på mig kjol och top iform av fängelsekläder svarta strumpbyxor och randiga knästrumpor utanpå det.
    Sen fick jag en übersnygg sminkning och tjusiga tofsar i håret.

    Sen blev det ögonbindel och bilfärd.
    Hamnade i stadsparken i Lund, där vi möttes upp av sju andra tjejer. Sen satt vi och fikade jättegod mat. Jag fick gå runt och bjuda på rulltårta till folk och muta till mig lite öl

    Sen gick vi upp mot stan. När vi var på botulf så fick jag ögonbindel igen. Då åkte vi stadsbuss. Vi hamnade hemma hos min ena brudtärna. Där hade vi sexparty. Massor med dildosar (Jösses att det finns så många
    SEN...
    Ringer det på dörren.
    In kommer en elektriker och ska kolla på elen... Yeah right.
    En strippa.
    Jag trodde jag skulle smälla av (jag hade ju sagt att jag inte ville ha någon)
    Men de andra tjejerna verkade tycka det var mer pinsamt än vad jag tyckte.

    Sen så blev det inte så mycket mer. Vi spelade spel resten av kvällen och jag var hemma vid ett-tiden.

    Ganska lagom. Jag var/är ju fortfarande inte riktigt frisk så det var skönt att slippa större utsvävningar. Men jag måste säga att jag är glad att det är över. Nu kan jag koncentrera mig på bröllopet.

  • pov

    Izunia

    Kolla MQ, brukar ha snygga slipsar till vettiga priser!

    Anledningen till att jag vet att det blir möhippa dan innan är dels för att min tärna har frågat om jag har mycket att göra den dagen o sen finns det inte så mång andra dar kvar att välja mellan då jag jobbar hela nästa helg. När hon frågade mig om den dan trodde jag bara hon ville förvilla mig....tydligen inte...
    Ringde en annan väninna igår och sa att jag visste när hippan skulle bli av och att jag absolut inte ville göra ansiktsbehandling, få massage eller bowla. Känns bättre nu, slipper oroa mig :) Kan inte fatta hur de har tänkt...

  • Jupiter2

    Jespers darling: Härligt! Nu har du det överstökat och behöver inte oroa dig för det längre... Vi hade också ett sexparty en gång på en möhippa. Blev också förvånad över alla olika sorter som fanns!
    Mina vänner har inte avslöjat något men jag vet att de håller på att planera. De är så dåliga på att ljuga... Men, men.. Hoppas i alla fall att jag inte får reda på vilken dag. Och verkligen inte att det är dagen innan. POV: Hoppas verklgien att de tänker på att det är dagen innan. Men eftersom du har pratat med en av dem nu tror jag att de kommer tänka på det. Det blir nog jättebra!
    Nu ska jag baka en prinsesstårta. Kram!

  • jespers darling

    Jupiter2...

    På tal om princesstårta.
    jag fick en tårta också igår, en grön snopp och två rosa kulor *haha* jättesöt.
    och med lite grädde längst upp

  • Izunia

    ahh princesstarta! Jag vill ha!! Fast jag har redan ätit en cheesecake pa espresso house...:)

    Kollade slipsar pa Dressman...3 för 2, men inga i guld..glömde kolla vad de kostar!

  • Izunia

    POV, har du en bild pa din ring? Vet du hur stor din sten är och vilken kvalitet?

  • Jupiter2

    Hehe, kul tårta. Min blev kanske inte lika rolig, men väldigt fin. Den är turkos med rosa kaniner på. Hihi.

Svar på tråden Vänner Lund