• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    POV

    här är nagra länkar pa naglar till bröllopet..vet inte om där finns nat bra..

    images.google.com/imgres&imgrefurl=www.allthingsnails.cwc.net/french%2520variations.htm&h=337&w=505&sz=15&tbnid=6h3J8I1LD5miHM:&tbnh=85&tbnw=128&hl=en&start=16&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Bnail%2Bart%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3Dlang_en

    images.google.com/imgres&imgrefurl=www.games.ru/java/utilites/weddingnailart.html&h=104&w=409&sz=13&tbnid=qlICqCReAyuMjM:&tbnh=30&tbnw=121&hl=en&start=38&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Bnail%2Bart%26start%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3Dlang_en%26sa%3DN

    images.google.com/imgres&imgrefurl=www.confetti.co.uk/confredirect.asp%3Fid%3D6695&h=170&w=190&sz=5&tbnid=EBrhU9gg6_jBkM:&tbnh=86&tbnw=97&hl=en&start=3&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Bnails%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3Dlang_en

    Jag ska kolla lite mer senare!

  • chai

    bebop

    japp, det är såna jag har, fast de jag har just nu är strumpbyxor, har stuckit ut tårna genom mina knästrumpor när jag hade dem i ett par skor md stängd tå...

  • pov

    Tackar!! Blev du gripen av språkpolisen??!!!;) Att folk orkar...

    Bebop

    Det mesta är klart, måste bara ringa kantorn. Drar mig lite för det, han är dansk.... Ska oxå in o kolla bröllopssångerna.

    Nån som är fikasugen?? Jag är ledig hela nästa vecka. Tjohoo :D

  • jespers darling

    Jag har väldigt skum storlek på textrutorna här...

  • chai

    det konstiga formatet beror på Izunias lååååååånga webadresser... så snart den posten flyttar sig till "förra sidan" så kommer det se normalt ut igen...

  • nybliven lundabo

    Då får vi väl försöka putta dem till förra sidan då..

    Jag tar gärna en fika nästa vecka, trots att jag verkar vara motsatsen till ledig.. Nästa vecka ska jag även på ett bröllop! Jag ska nog stryka alla blivande brudar från vår inbjudningslista.. Mer observanta och kritiska bröllopsgäster kan inte finnas..

  • Izunia

    oj sorry...inte meningen....:)

    Puffar för att flytta sidan samt bestämma datum för fika...

  • Jupiter2

    Ja, det gör jag med. Dvs. puffar för fika och för flyttning av sidan... Jag kan väl i princip vilken dag som helst nästa vecka. Tror jag. Bestäm ni så kommer jag antagligen!

Svar på tråden Vänner Lund