• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Jupiter2

    Jag måste också avböja... Brukar inte tacka nej till att fika och snacka bröllop, men jag är fullständigt utpumpad. Det har varit mycket på jobbet helt enkelt och har fullt upp med allt möjligt nu. Sorry, tjejer!

  • Izunia

    jespers - jag ska till st anton. Andi jobbar där. Vart ska du? När aker du?

    Vi tar fikan i början av april kanske??

  • jespers darling

    Jag är i Österrike nu

    I Neustift, 2 mil utanför Innsbruck. Så vi åker skidor på Stubaier Gletscherbahn.

    Här är superfint väder, 12 grader och solsken. Vårkänslor

  • Izunia

    jespers darling....jag hakar pa imorgon!! Hoppas vädret haller i sig! 12 grader later varmt...är akningen ok?

    Ska försöka koppla upp mig nan gang under veckan för att kolla Lundanyheter! :)

  • jespers darling

    Åkningen är helt okej, igår var snön lite väl blöt, men idag var den fin

  • Izunia

    vad skönt att höra...har packat det mesta nu men ska packa klart nu..Aker väldigt tidigt imorogn...

  • Jupiter2

    Izubia:
    Vet att du är på väg till skidbacken nu, men du läser väl när du kommer hem. jag fick min freebra idag. Måste säga att den faktiskt är bättre än den du hade. Så det är värt att kolla upp. Den är i och för sig inte lika tjock (ger alltså inte lika mycket volym) men den sitter tajtare och snyggare. Man kan ha vilken tröja som helst utan att det syns. Däremot är färgen lite annorlunda. Den är ljusbeige. Så är inte säker att den passar under min klänning eftersom man kommer att se en liten bit i mitten. Ska testa sen. Ja, ja, ha det så kul i backen!

    Hur går det för er andra? Nåt nytt?

  • pov

    Hej

    Synd att det inte blev nån fika, hade behövt prata av mig lite... Börjar få värsta bröllopsnojan. Bara 2 månader kvar!!! :o

Svar på tråden Vänner Lund