Vänner Lund
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Va förresten hos floristen i dag, hon verkade väldigt uppmärksam på vad jag sökte. Tror det kommer bli skitbra :)
Har oxå ordnat sig med våra gästers boende, så jäkla skönt. Känns som jag börjar få tillbaka kontrollen lite ;)
ja, det var lite synd, men vi får bestämma en ny dag. några förslag?
jag har gjort några små framsteg i planerandet. jag har i alla fall något sånär kommit fram till vilken typ av klänning jag ska ha. och så har vi fått menyförslag, som vi iofs inte är helt nöjda med. ändå skönt komma någonvart med den delen också! har även eventuellt lyckats hitta en frisör! det känns som en av de svårare sakerna att ordna på distans. och rätt viktigt..
skönt att freebran funkade, jupiter! varifrån köpte du den?
www.freebra.se
Om ni inte vet vad ni ska ha under klänningen så är detta ett alternativ. Inte särskilt sexigt kanske...
Jupiter2
Hur är de i storlekarna? Stod på hemsidan att de var små, undrar hur små ;)
Inte någon jätteskillnad. Men jag har väl en normal b-kupa. Köpte b och den fungerar bra, men jag tror nog att det hade funkat bra med en storlek större också. Jag ska beställa en C nästa gång bara för att se. Blir inte ledsen om den "fyller ut" lite...
Nu är jag hemma igen
Så nu kan vi fika
pov->
Jag börjar också känna stressen. Vi har inte pratat med prästen än, har ni andra gjort det??
hej flickor!!
Jupiter - jag köpte en annan bh i köpenhamn sist. Typ en vanlig bh som man klistrar pa sidorna! Jag kan lägga in silikoninlägg eller min freebra innanför för extra fyllning! :)
Fika när jag e hemma??? :D
Izunia: Vad hette märket?
Fikar jättegärna. Har lite dåligt med tid de kommande två veckorna eftersom jag har fullt med utvecklingssamtal då. Men bestäm ni en tid så får jag se om jag kan.
hej lundabrudar.
här kommer en fråga fren en fd lundatjeje som gifter sig i nv skåne men ska köpa blommor i lund.
vilka känner ni till som är duktiga och prisvärda, dvs vilka har ni beställt ifrån? jättetacksam om ni vill dela med er :)
Tråden håller visst på att drunkna.. Dags att ses snart?